بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به ضعف هایی که در این تیم وجود دارد گفت: برای فصل آینده این ضعف ها باید برطرف شود.

غلامرضا فتح آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد دیدار روز دوشنبه استقلال برابر سپاهان از مرحله یک چهارم جام حذفی گفت: استقلال و سپاهان یک دیدار بسیار حساس در پیش خواهند داشت. بازی چند روز پیش این دو تیم با پیروزی استقلال به پایان رسید اما این دیدار با بازی لیگ برتر زمین تا آسمان تفاوت دارد.

وی تاکید کرد: سپاهان در لیگ شرایط مناسبی ندارد آنها در آخرین دیدار خود برابر نساجی قائمشهر تن به شکست یک بر صفر دادند و تا حدودی گرفتن کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای آنها به خطر افتاده است.

وی در ادامه گفت: جام حذفی برای سپاهان بسیار مهم است زیرا آنها نمی خواهند در این بازی هم بازنده شده و از صعود به مرحله بعد جام حذفی بازبمانند. یک اشتباه می تواند باعث شکست سپاهان شود بنابراین امیر قلعه نویی حساب ویژه ای روی این دیدار باز کرده و می خواهد برنده این بازی باشد.

مهاجم سابق استقلال در ادامه گفت: آبی پوشان شرایط شان نسبت به سپاهان بهتر است آنها در حال حاضر در رده دوم جدول لیگ برتر حضور دارند و از شانس بالایی برای رسیدن به لیگ قهرمانان برخوردارند اما مجیدی نمی خواهد برابر سپاهان بازنده باشد. استقلال به دنبال این است تا پیروزی مقابل سپاهان اصفهان به مرحله بعد جام حذفی صعود کرده و به قهرمانی برسد بنابراین باید شاهد یک بازی زیبا از دو تیم باشیم.

فتح آبادی در ادامه گفت: شاید نبود تماشاگر در این بازی به سود دو تیم باشد زیرا اگر یکی از تیم ها گلی دریافت کند و نتواند آن را جبران کند هوادارانی که از عملکرد دو تیم راضی نیستند دست به حرکاتی بزنند که شرایط را برای دو تیم سخت کند. بنابراین اعتقاد دارم این بازی بدون تماشاگر به نفع هر دو تیم خواهد بود.

مهاجم سابق استقلال در پاسخ به این سوال که آبی پوشان در کدام پست ها به بازیکن نیاز دارند، گفت: استقلال در خط دفاع عملکرد قابل قبولی نداشته، آنها در بازی آخر برابر شهر خودرو با دو اشتباه، دو گل دریافت کردند. بنابراین باید مسئولان استقلال به دنبال جذب بازیکنانی باشند که بتوانند نقاط ضعف شان را برطرف کنند.

وی در پایان در مورد تعیین تکلیف سرمربی آبی پوشان برای فصل آینده، گفت: مدیران استقلال باید حرفه ای عمل کنند اگر واقعا قرار است مجیدی هدایت استقلال را فصل آینده هم بر عهده داشته باشد آن را به طور شفاف اعلام کنند در غیر این صورت هر چه زودتر تکلیف سرمربی مشخص شود تا کسی که هدایت آبی پوشان را بر عهده می گیرد بتواند بازیکنان مورد نظرش را جذب کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.