به نظر می‌رسد فوتسالی‎ها فرصت حضور استقلال د راین رقابت‌ها را به طور کامل از دست داده اند.

به گزارش ایسنا، باشگاه استقلال از اواخر خرداد در نامه‌ای به سازمان لیگ فوتسال اعلام کرد که تمایل به تیمداری در لیگ برتر دارد. در سال‌های اخیر سابقه نداشته که سازمان لیگ فوتسال تیمی را بدون شرایط کسب شده وارد مسابقات کند اما با توجه به اینکه استقلال برند بزرگی در ورزش ایران است سازمان لیگ تمهیداتی برای اضافه شدن این تیم به لیگ برتر فوتسال اندیشید.

از جمله این موارد اضافه شدن تعداد تیم‌های لیگ برتر فوتسال بود که در نهایت اعضای هیات رئیسه با آن مخالفت کردند تا استقلالی‌ها مذاکره برای خرید امتیاز تیم های متقاضی فروش را شروع کنند.این باشگاه مذاکراتی جدی با دو تیم محمدسیمای قم و ستارگان ورامین داشت اما در حالی که یک امضا تا نهایی شدن انتقال ستارگان ورامین به این تیم مانده بود طرف مقابل حاضر به فروش امتیاز نشد تا استقلال نتواند در لیگ برتر حضور پیدا کند. در این شرایط و با توجه به زمان از دست رفته، استقلالی‌ها قید تیمداری در فوتسال را زدند.

این باشگاه با چند بازیکن مطرح تیم ملی هم مذاکراتی کرده و قصد داشت آن‌ها را جذب کند اما با منتفی شدن این انتقال عملا یکی از اتفاقات خوبی که می توانست برای فوتسال باشگاهی ایران در سال آینده رخ دهد منتفی شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.