مدیران باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر فوتسال فردا (دوشنبه) در مورد فصل جدید این رقابت‌ها تصمیم‌گیری می‌کند.

به گزارش ایسنا، در جلسه بین مدیران باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال با سرپرست سازمان لیگ که فردا (دوشنبه) ۲۰ مرداد به میزبانی باشگاه ستارگان در ورامین برگزار می‌شود مدیران نظرات خود را درباره برگزاری فصل آتی این رقابت‌ها اعلام می‌کنند.

مسابقات این فصل با توجه به شرایط تیم ملی و حضور در فوتسال قهرمانی آسیا و همچنین شیوع بیماری کرونا حائز اهمیت است و به همین دلیل باید در مورد زمان و نحوه برگزاری آن تصمیم گیری شود. پیش از این سازمان لیگ فوتسال اعلام کرده بود که با توجه به بیماری کرونا، مسابقات این فصل در دو گروه ۷ تیمی و در مدت زمان کمتری برگزار می‌شود و بازی‌ها نیز به خاطر برنامه‌های آماده سازی تیم ملی دهه اول شهریور شروع می‌شود اما هم زمان آغاز آن و هم نحوه پیشنهادی با اعتراض برخی تیم‌ها همراه بوده است.

به نظر می رسد با توجه به شرایط کنونی تیم‌ها، برگزاری بازی‌ها حتی در شهریور ماه هم امکان پذیر نباشد و باید دید در جلسه فردا چه تصمیمی گرفته می‌شود. همچنین چند تیم باشگاهی اعلام کرده اند که با شیوه گروه بندی بازی‌ها چیزی به نام لیگ معنا ندارد و بهتر است بازی‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با شرایط دیگری برگزار شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.