سرمربی تیم مس شهربابک گفت: حق مس شهربابک صدر جدول بود و فقط داوری‌ها باعث شد که ما به نتایج دلخواه‌مان دست پیدا نکنیم.

"وحید رضایی" در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برتری تیم فوتبال مس شهربابک بر پاس همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور گفت: این بازی برای ما یک بازی حیثیتی بود چون در بازی رفت در همدان تیم ما، تیم برتر میدان بود اما بازی با نتیجه تساوری بدون گل به پایان رسید.

وی با اشاره به بازی هفته قبل مس شهربابک برابر حفاری اهواز، عنوان کرد: در این بازی یک گل ۱۰۰درصدی زدیم که متاسفانه داور قبول نکرد. تصویر این گل را به هر کارشناسی نشان دادیم اعلام کردند که گل ۱۰۰ درصد درست است و داور اشتباه کرده است.

سرمربی تیم مس شهربابک ضمن تقدیر و تشکر از اعضای تیم، اظهار کرد: بازیکنان ما امروز در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به خوبی درخشیدند. موقعیتی به تیم پاس همدان ندادیم و بازی خیلی محکمی انجام دادیم و توانستیم این بازی را ۳ بر ۱ برنده شویک که یکی از گل‌های این بازی را اکبر کربلایی در دقیقه ۹ و ۲ گل دیگر را رسول بهاروندی در دقایق ۶۱ و ۷۶ به ثمر رساندند.

وی با تاکید برآنکه در این بازی ما از شرافت و اخلاق خودمان در فوتبال دفاع کردیم ، ادامه داد: حق مس شهربابک صدر جدول بود و فقط داوری‌ها باعث شد که ما به نتایج دلخواه‌مان دست پیدا نکنیم.

رضایی بیان کرد: این بازی به دلیل نقش تعیین کنننده‌ای که در تیم‌های اول و دوم این گروه و تاثیری که در صعود مستقیم به لیگ دسته یک فوتبال کشور داشت، از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بود و با این برد تیم فوتبال مس شهربابک جایگاه سوم لیگ دسته دوم را بدست آورد.

به گزارش ایسنا، این بازی مقرر بود یکشنبه هفته گذشته برگزار شود که به دلیل مثبت شدن تست کرونای چند نفر از بازیکنان تیم پاس همدان، به تعویق افتاده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.