ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس اگرچه فرصت بازی در مراحل پایانی لیگ قهرمانان را از دست داد اما رکورد فردی جدیدی را به ثبت رساند.

ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس اگرچه فرصت بازی در مراحل پایانی لیگ قهرمانان را از دست داد اما رکورد فردی جدیدی را به ثبت رساند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستیانو رونالدو با دو گلی که شب گذشته (جمعه) در پیروزی ۲ بر یک تیم فوتبال یوونتوس مقابل لیون در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند، اگرچه نتوانست بانوی پیر را به مرحله بعدی برساند اما رکوردی را در این تیم شکست که بیش از ۸۰ سال دست نخورده بود.

این دو گل‌، تعداد گل‌های رونالدو در تمامی رقابت‌های این فصل برای یوونتوس را به ۳۷ مورد افزایش داد و به این ترتیب این بازیکن ۳۵ ساله به دارنده بیشترین تعداد گل در طول یک فصل برای بانوی پیر تبدیل شد.

رکورد قبلی در اختیار فلیچه بورل در فصل ۳۴-۱۹۳۳ بود که ۳۶ گل در تمامی رقابت‌های آن دوران به ثمر رسانده بود.

رونالدو همچنین به سومین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان تبدیل شد که در این رقابت‌ها با پیراهن سه تیم مختلف به یک حریف گل می‌زند. او با منچستریونایتد و رئال مادرید هم به لیون فرانسه گل زده بود. دو بازیکن قبلی یورگ بات دروازه‌بان سابق تیم‌های هامبورگ، بایرلورکوزن و بایرن مونیخ و رود فن‌نیستلروی مهاجم هلندی پیشین تیم‌های منچستریونایتد، هامبورگ و رئال مادرید بودند که به ترتیب مقابل تیم‌های یوونتوس و بایرن مونیخ با سه تیم مختلف گلزنی کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.