یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید عملکرد فرهاد مجیدی باید در انتهای فصل بررسی شود.

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تساوی استقلال برابر شهر خودرو اظهار کرد: بازی حساسی بود و استقلال خوب شروع کرده بود اما با گذشت زمان شهر خودرو به بازی مسلط شد و به گل رسید. بعد از گل استقلال هجومی‌تر بازی کرد و با آوردن بازیکنی چون ارسلان مطهری، به تیم جان دوباره‌ای داده شد. بعد از خروج مطهری استقلال دیگر توان حمله نداشت. گویی فقط با حضور این بازیکن استقلال می‌تواند به خوبی در خط حمله کار کند.

وی افزود: استقلال خوب کار می‌کند اما باید توجه‌ای هم به خط دفاع داشته باشد. حیف است وقتی تیم گل می‌زند، به راحتی گل دریافت کند. هم دفاع تیمی و هم خط دفاعی استقلال باید تقویت شود. حضور بازیکنی مثل دانشگر می‌تواند در این امر به استقلال کمک کند. در بیشتر بازی‌ها استقلال گل می‌خورد که این نشان می‌دهد تیم در کار دفاعی واقعا مشکلاتی دارد.

ورمزیار درباره عملکرد فرهاد مجیدی در استقلال گفت: برای اینکه فرهاد مجیدی و عملکرد این مربی را آنالیز کنیم، باید صبر کنیم تا فصل تمام شود و به دقت بازی به بازی پیش برویم و ببینیم مجیدی چه نتایجی کسب کرده و در مسائل فنی چطور عمل کرده است. درحال حاضر فقط باید حمایت کنیم چون بازی‌هایی در لیگ قهرمانان آسیا و جام‌ حذفی در پیش مانده است. الان اگر بحثی انجام بدهیم روی تمرکز این مربی تاثیر دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می‌تواند دوباره برابر سپاهان به پیروزی برسد و به نیمه‌نهایی جام حذفی صعود کند؟ گفت: کار سخت است. بعد از پیروزی ١٠ نفره که به دست آمد، مصاحبه‌هایی انجام شد که حواشی زیادی با همراه داشت. همین حواشی به تیم ضربه می‌زند. درست است که در بازی قبلی، استقلال سپاهان را شکست داد اما شرایط بازی به گونه‌ای نبود که ما تیم برتر میدان بوده باشیم. ای کاش استقلال چراغ‌ خاموش پیش می‌رفت و برای بازی دوشنبه آماده می‌شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.