حیدر سلیمانی کارشناس داوری فوتبال کشورمان از عملکرد داوران دیدار تیم پرسپولیس و ذوب‌آهن تمجید کرد و معتقد بود قضاوتی بدون اشتباه داشتند.

حیدر سلیمانی کارشناس داوری فوتبال کشورمان از عملکرد داوران دیدار تیم پرسپولیس و ذوب‌آهن تمجید کرد و معتقد بود قضاوتی بدون اشتباه داشتند. حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره قضاوت کوپال ناظمی در دیدار پرسپولیس - ذوب‌آهن اظهار داشت: چون این بازی حساس نبود، نمی‌شد به خوبی قضاوت را ارزیابی کرد. با این حال آقای کوپال ناظمی و تیم داوری‌اش بدون اشتباه قضاوت کردند و پس از ایام کرونا، تنها مسابقه‌ای بود که دیدم اعضای تیم داوری اشتباهی نداشتند.

وی ادامه داد: در نیمه اول آقای میرزابیگی کمک داور مسابقه دو آفساید اعلام کرد که کاملاً صحیح بودند. در دقیقه ۳۴ درگیری بین فرشاد محمدی‌مهر و علی علیپور صورت گرفت که محمدی‌مهر به درستی با کارت زرد جریمه شد. در این صحنه آنچه بیشتر نمود پیدا کرد، ورود آقای ناظمی به درگیری این دو بازیکن و مدیریت بازی در این صحنه عالی بود.

کارشناس داوری کشورمان درباره درگیری شجاع خلیل‌زاده و مارکوویچ نیز خاطر نشان کرد: در دقیقه ۵۶ یک درگیری بین مارکوویچ و شجاع خلیل‌زاده رخ داد که کارت زرد مارکوویچ به درستی داده شد و کمک داور مسابقه هم به خوبی از درگیری بین این دو بازیکن جلوگیری کرد.

سلیمانی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد داور مسابقه گفت: اخطارهایی که به بازیکنان دو تیم در جریان بازی داده شد، صحیح و به موقع بود و قضاوت بسیار خوبی را شاهد بودیم.

وی همچنین درباره برخورد بشار رسن و مدافع ذوب‌آهن در دقیقه ۳۸ و در محوطه جریمه ذوب‌آهن و اینکه آیا خطای پنالتی رخ داد یا نه، اظهار داشت: در آن صحنه مدافع ذوب‌آهن راه خودش را رفت و بشار رسن روی زمین افتاد، اما برخورد خاصی رخ نداد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )