حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که یکی از عوامل قهرمان شدن یک تیم جذب بازیکنان خوب و تیم خوب بستن است که به هنر یک مربی باز می‌گردد.

حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که یکی از عوامل قهرمان شدن یک تیم جذب بازیکنان خوب و تیم خوب بستن است که به هنر یک مربی باز می‌گردد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حمید مطهری درباره قهرمانی پرسپولیس اظهار داشت: این قهرمانی را به هواداران‌مان تبریک می‌گویم. جای آنها خالی بود و دوست داشتیم در کنار آنها جشن بگیریم و این قهرمانی را به هواداران‌مان تبریک می‌گویم.

وی درباره دلایل چهارمین قهرمانی پرسپولیس گفت: باید از کادر قبلی و از کالدرون و کادر فنی‌اش تشکر کنم. وقتی تیمی چهار دوره قهرمان می‌شود یعنی روی آن تیم کار شده است. از نظر فنی کارهای خوبی در تیم پرسپولیس انجام شد و ما هم در این فصل از میانه‌های راه اضافه شدیم و خیلی سخت است در تیمی که سه فصل قهرمان شده است، از نیم‌فصل اضافه شوید و تیم را قهرمان کنید. به‌هرحال یحیی گل‌محمدی هم در این نیم‌فصل خیلی زحمت کشید.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه این تیم شاکله‌اش را به خوبی حفظ کرده است و به همین دلیل هم قهرمان می‌شود، خاطرنشان کرد: اینکه تیم خوب داشته باشید، به هنر مربی برای تیم خوب بستن باز می‌گردد. این یکی از دلایل است و از طرفی هم تیم باید خوب بازی کند تا بتواند به قهرمانی برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.