هافبک ایتالیایی تیم فوتبال ناپولی در تمرینات پیش از بازی نماینده ایتالیا و بارسلونا به طور کامل شرکت کرد.

هافبک ایتالیایی تیم فوتبال ناپولی در تمرینات پیش از بازی نماینده ایتالیا و بارسلونا به طور کامل شرکت کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، شانس لورنزو اینسینیه برای حضور در مصاف تیم‌های فوتبال ناپولی و بارسلونا در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قوت گرفت. هافبک هجومی ایتالیایی ناپولی که در تمرینات امروز (جمعه) نماینده سری A به طور کامل حضور داشت، همراه با این تیم به بارسلونا سفر خواهد کرد تا آن را برای بازی مقابل نایب قهرمان لالیگا همراهی کند.

اینسینیه در آخرین بازی تیمش در فصل اخیر سری A مقابل لاتزیو از ناحیه ران آسیب دید و به همین دلیل حضور او در ترکیب تیم تحت هدایت جنارو گتوسو در هاله‌ای از ابهام قرار داشت و هنوز هم امکان دارد که او در ترکیب اصلی قرار نگیرد. با این وجود او توانسته است نظر پزشکان را برای شرکت در تمرینات گروهی و سفر به اسپانیا جلب کند.

ناپولی در بازی رفت دو تیم در ایتالیا یک - یک مساوی کرد و برای صعود به مرحله بعد محکوم به گلزنی در خانه حریف است.

در همین حال اما تیم فوتبال بارسلونا برای پذیرایی از ناپولی نمی‌تواند روی کمک بال فرانسوی خود عثمان دمبله حساب کند. دمبله به دلیل کشیدگی عضله ران حتی در فهرست نفرات تیم هم قرار نگرفته است. او، ساموئل اومتیتی، ژان کلر تودیبو (مصدوم) و آرتور ملو (به دلیل شخصی)، آرتورو ویدال و سرخیو بوسکتس (محروم) غایبان مصاف خانگی بارسلونا با ناپولی هستند. این در حالی است که سه تن از بازیکنان حاضر در فهرست بارسلونا یعنی آنتوان گریزمان، کلمن لنگله و رونالد آرائوخو هم به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته‌اند و نگرانی‌هایی درباره مصدومیت دروازه‌بان تیم مارک آندره تراشتگن هم وجود دارد.

فهرست بازیکن ناپولی و بارسلونا:

ناپولی: مرت، اوسپینا، کارنزیس، دی‌لورنزو، مانولاس، لوپرتو، ماریو رویی، ماکسیموویچ، کولیبالی، هیسای، آلان، زیه‌لینسکی، الماس، فابیان رویس، دمه، لوبوتکا، کایخون، لوسانو، اینسینیه، مرتنس، یورنته، میلیک و پولیتانو

بارسلونا: تراشتگن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، سوارس، مسی، نتو، لنگله، گریزمان، آلبا، سرخی روبرتو، دیونگ، اینیااکی پنا، جونیور فیرپو، ریکی پوج، فاتی، آرائوخو، مونچو، مینگسا، کونراد، ریس و یاندرو.

بارسلونا و ناپولی فردا شب (شنبه) از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه نوکمپ به مصاف هم می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.