هافبک کلمبیایی تیم فوتبال رئال مادرید دیگر هرگز با پیراهن این تیم به میدان نخواهد رفت.

هافبک کلمبیایی تیم فوتبال رئال مادرید دیگر هرگز با پیراهن این تیم به میدان نخواهد رفت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه آ اس اسپانیا در گزارشی مدعی شده است که خامس رودریگز هافبک کلمبیایی تیم فوتبال رئال مادرید دیگر هرگز در ترکیب این تیم حضور نخواهد داشت و از هفته‌‌ها قبل مدیر برنامه‌های او به دنبال تیمی جدید برای این بازیکن می‌گردد. آرسنال محتمل‌ترین مقصد خامس است، اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

۲۱ ژوئن ۲۰۲۰ بازی مقابل سوسیه‌داد، آخرین باری بود که خامس برای رئال مادرید در فصل گذشته به میدان رفت و اکنون نشریه آ ‌اس گزارش کرده است که این آخرین بازی او برای کهکشانی‌‌ها خواهد بود. این در حالیست که هنوز یک سال دیگر به پایان قرارداد بازیکن سابق موناکو باقی مانده است.

گویا خامس بعد از حضورش در مصاف با سوسیه‌داد، از زیزو خواسته بوده که برای بازی ۵ جولای مقابل اتلتیک بیلبائو به او میدان ندهد و زیدان هم با درخواستش موافقت کرده است. این بار اما خامس تصمیم گرفته است که دیگر هرگز برای رئال مادرید بازی نکند و جدایی‌اش از این تیم قطعی به نظر می‌رسد. اینکه زیدان با وجود حساسیت بازی برگشت تیمش مقابل منچسترسیتی در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا (امشب) تصمیم گرفته است خامس را در فهرست ۲۴ نفره تیمش قرار ندهد، همه چیز را درباره آینده هافبک کلمبیایی می‌گوید.

از این رو ژرژ مندز مدیر برنامه‌های خامس درصدد یافتن تیمی جدید برای خامس است و امکان دارد که تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و اتلتیکومادرید هم علاوه بر آرسنال درصدد جذب او برآیند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.