یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید ساختار دفاعی آبی‌پوشان دچار ضعف و مشکل است.

علی شوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با ایسنا، درباره تساوی آبی پوشان پایتخت مقابل شهرخودرو در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر گفت: استقلال فوتبال خوبی ارائه داد اما مشکل تیم خط دفاعی است و در فصلی که گذشت، تعداد گل خورده تیم بسیار بالاست و این نشان می دهد که خط دفاع ما ضعیف است. هماهنگی در دفاع وجود ندارد. دانشگر که این روزها آماده است چرا از او استفاده نمی شود؟

او ادامه داد: با این سیستمی که استقلال بازی می‌کند، مدافع وسط دفاع سه نفره باید کیفیت خیلی بهتری داشته باشد و به نظر من جای پژمان منتظری کاملا خالی است. چشمی در چند بازی مسبب ناکامی شده است و در سیستم چهار دفاعی، مدافعان باید سرعتی و قد بلند و سرزن باشند. در تیم ما چنین چیزی وجود ندارد. امیدوارم در سال بعد اگر فرهاد مجیدی هست، دو مدافع خوب به تیم ملحق شوند.

شوری افزود: وریا در این بازی عملکرد خوبی نداشت. شاید به خاطر درگیری اش با کرونا بوده است و آرامش خوبی در بازی ندارد. او مقداری عصبی است و مشکلات تیم روی دوش کاپیتان تیم است. علی کریمی یک روز خوب است و یک روز بد بازی می‌کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره خط حمله این تیم گفت: خط حمله تیم استقلال بی نظیر است. دیاباته، مطهری و قایدی هر سه بازیکن بوی گل می‌دهند و مسبب برد تیم شان می شوند. ما در خط حمله مشکلی نداریم اما مشکل ما خط دفاع است که باید ترمیم شود. ما در خط میانی دو هافبک خوب می خواهیم. او در پایان گفت: تیم ما پرستاره نیست. باید کسانی برای فصل بعد به تیم بیایند که بازی را در بیاورند. به نظر من تا اینجای کار فرهاد نمره قبولی گرفته است. بی جا است که از فرهاد مجیدی توقع قهرمانی داشته باشیم. فرهاد مجیدی چهره محبوب و دوست داشتنی است اما بستر را برای فرهاد فراهم نکردیم. ما مشکل مصدومیت و زمین داشتیم و بازیکنان به کرونا مبتلا شدند. در جام حذفی، تیم های مدعی وجود دارند و فرهاد باید در اولویت اول خط دفاع را ترمیم کند. ما سهمیه آسیا را به دست می آوریم و روی کاغذ، می‌توانیم به موفقیت برسیم. تعداد مصدومیت تیم بالا است و استقلال نیمکت خلوتی دارد. امیدوارم با وجود این شرایط استقلال به موفقیت برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.