سرمربی تیم فوتبال رم تأکید کرد اگر شانسی برای مصاف دوباره با سویا داشت، باز هم از همان تاکتیکی‌هایی بهره می‌برد که در شب حذف شاگردانش در لیگ اروپا استفاده کرد.

سرمربی تیم فوتبال رم تأکید کرد اگر شانسی برای مصاف دوباره با سویا داشت، باز هم از همان تاکتیکی‌هایی بهره می‌برد که در شب حذف شاگردانش در لیگ اروپا استفاده کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پائولو فونسکا سرمربی تیم فوتبال رم پس از باخت ۲ بر صفر شب گذشته (پنجشنبه) شاگردانش مقابل سویا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا و حذف از این رقابت‌ها در شهر دویسبورگ آلمان، از تاکتیک‌هایش در این بازی دفاع کرد. رم در این بازی کاملاً مقهور قدرت حریف بود. سویا علاوه بر دو گلی که زد دو بار تیر دروازه حریف را به لرزه درآورد و یک گلش هم آفساید اعلام شد. آمارهای بازی هم از برتری مطلق نماینده اسپانیا مقابل رم حکایت داشت.

فونسکا گفت: من واقعاً متأسفم، اما باید اعتراف کنم که شکست حق‌مان بود. در این مقطع زمانی سویا تیم بهتری است. آنها بهتر بازی کردند و ما هم باید برتری‌شان را بپذیریم. هر کاری که می‌توانستیم انجام دادیم، اما بازی کردن مقابل تیمی که عملکرد بهتری دارد کار سختی است. توضیح آنچه که در این بازی رخ داد، آسان است.

ادین ژکو و لورنزو پلگرینی دو بازیکن تیم فوتبال رم هر دو پس از باخت تیم‌شان به نوعی از برنامه تاکتیکی فونسکا و بی‌میلی او برای تغییر تاکتیکی با وجود محرز شدن عدم کارایی نقشه اولیه، ابراز نارضایتی کردند.

فونسکا افزود: من مسئول اصلی این شکست هستم، اما ما باید واقعیت‌ها را ببینیم و واقعیت این است که سویا در حال حاضر نسبت به ما تیم بهتری است. من اگر می‌توانستم دوباره مقابل آنها قرار بگیریم باز هم از همین تاکتیک‌ها استفاده می‌کردم، چون با همین تاکتیک‌ها ما کلی از بازی‌های اخیرمان در سری A را بردیم و دلیلی برای تغییر آن وجود نداشت. اگر تغییری در تاکتیک‌های‌مان اعمال می‌کردم، تعادل بازی‌مان به‌هم می‌خورد. قبول این باخت سخت است، اما باید بدون هیچ بهانه و اعتراف به برتری حریف آن را قبول کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.