با صعود یکی دیگر از نمایندگان لیگ برتر انگلیس و یکی از نمایندگان لیگ سوئیس، پرونده دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا بسته شد.

با صعود یکی دیگر از نمایندگان لیگ برتر انگلیس و یکی از نمایندگان لیگ سوئیس، پرونده دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا بسته شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین شب از بازی‌های معوقه دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، پنجشنبه شب دو دیدار همزمان از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران برگزار شد.

در یکی از بازی‌ها تیم فوتبال ولورهمپتون در خانه خود با نتیجه یک بر صفر بر میهمان یونانی‌اش المپیاکوس غلبه کرد. تک گل این بازی توسط رائول خیمنس در دقیقه ۸ از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. ولورهمپتون با این نتیجه، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت ۲ بر یک پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد، جایی که باید به مصاف سویای اسپانیا برود.

در بازی همزمان، تیم فوتبال بازل در سوئیس میهمان آلمانی‌اش اینتراخت فرانکفورت را یک بر صفر شکست داد. فابیان فری در دقیقه ۸۸ این گل را زد تا تیمش همچون بازی قبل برنده میدان را ترک کند. بازل در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۴ بر صفر پیروز شد و صعود کرد تا در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف شاختار دونتسک اوکراین برود.

از مرحله آینده تمامی بازی‌ها به صورت تک حذفی و متمرکز در شهر لیسبون پرتغال برگزار خواهند شد. این تصمیمی بوده که اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به دلیل کمبود وقت برای برگزاری مسابقات پس از تعلیق پنج ماهه رقابت‌ها در نتیجه شیوع کرونا اتخاذ کرده است.

برنامه‌ کامل دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا به شرح زیر است:

دوشنبه - ۲۰ مرداد

اینتر - بایرلورکوزن منچستریونایتد - کپنهاگن

سه‌شنبه - ۲۱ مرداد

شاختار دونتسک - بازل‌ ولورهمپتون - سویا

ساعت تمامی بازی‌های ۲۳:۳۰ به وقت تهران است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.