سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی به شاگردان خود درباره بازی برگشت‌شان مقابل رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هشدار داد.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی به شاگردان خود درباره بازی برگشت‌شان مقابل رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هشدار داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از بازی خانگی امشب (جمعه) تیم‌ فوتبال منچسترسیتی مقابل رئال مادرید، با وجود پیروزی ۲ بر یک نماینده انگلیس بازی رفت به مردانش درباره دستکم گرفتن حریف اسپانیایی در ورزشگاه اتحاد هشدار داد.

گواردیولا در پاسخ به این سؤال که آیا نگران از دست رفتن برتری تیمش در بازی رفت است، اظهار داشت: بله قطعاً. مهم‌تر از گل خوردن، شیوه دریافت آن گل است. باید از تکرار اشتباهاتی مشابه آنچه دو سال پیش در بازی‌مان مقابل لیورپول (در مرحله یک چهارم نهایی) رخ داد جلوگیری کنیم، چون بسیاری از گل‌هایی که خوردیم قابل اجتناب بودند. (لیورپول در آن فصل در مجموع دو بازی رفت و برگشت سیتی را با نتیجه ۵ بر یک شکست داد). لیگ قهرمانان تورنمنتی است که در آن کوچک‌ترین اشتباهات تاوان بزرگی دارند. پس ما باید از ارتکاب اشتباه جلوگیری کنیم. خودتان این را می‌دانید. در سال‌های گذشته ما بارها درباره‌اش حرف زدیم. اگر می‌خواهیم به قهرمانی در لیگ قهرمانان نزدیک شویم، باید اشتباهات‌مان را حتی‌المقدور کاهش دهیم.

اگر سیتی صعود کند، گواردیولا اولین سرمربی خواهد بود که زین‌الدین زیدان را به‌عنوان مربی در یکی از مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا شکست می‌دهد.

گواردیولا درباره همتای فرانسوی‌اش در رئال مادرید گفت: وقتی فکر می‌کنید که به برنامه تاکتیکی زیدان پی برده‌اید، او با یک برنامه تاکتیکی دیگر به شما ضربه می‌زند یا برنامه اصلی‌اش که فکر می‌کردید قرار است با آن بازی را شروع کند، تغییر می‌دهد. در بازی رفت ما این موضوع را مدنظر داشتیم. اکنون برای بازی برگشت هم دوباره به این مسئله توجه داریم و تمام بازی‌های حریف‌مان در لالیگا از زمان از سرگیری این رقابت‌ها را هم تماشا کرده‌ایم. با بازیکنان‌مان درباره شیوه‌های ضربه زدن به رئال مادرید و مناطقی که می‌توانیم برای آنها مشکل بسازیم، صحبت کرده‌ایم و ایده‌هایی هم داریم.

سرمربی من‌سیتی در پایان درباره شانس سرخیو آگوئرو برای بازی مقابل رئال مادرید گفت: در حال حاضر من نمی‌دانم او چقدر شانس دارد. سرخیو هنوز در بارسلوناست (شهری که برای انجام عمل جراحی به آن سفر کرده بود). البته وضعیتش بهتر است. من با پزشکان تیم صحبت کرده‌ام و همه چیز همان‌طور است که ما فکر می‌کردیم. امیدوارم که سرخیو بتواند برگردد، اما از این موضوع مطمئن نیستم.

تیم‌های فوتبال رئال مادرید و منچسترسیتی امشب از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران به مصاف یکدیگر می‌روند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )