سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید مدعی شد کنار گذاشتن گرث بیل از فهرست بازیکنان تیمش برای مصاف با من‌سیتی در لیگ قهرمانان به درخواست خود این بازیکن ولزی بوده است.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید مدعی شد کنار گذاشتن گرث بیل از فهرست بازیکنان تیمش برای مصاف با من‌سیتی در لیگ قهرمانان به درخواست خود این بازیکن ولزی بوده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در نشست خبری پیش از بازی امشب (جمعه) تیمش در خانه منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

زیدان که مردانش در بازی خانگی دور رفت با نتیجه ۲ بر یک مغلوب حریف انگلیسی‌شان شدند، درباره وضعیت تیم رئال مادرید گفت: اوضاع و احوال تیم ما خوب است. این بازی برگشت است. می‌دانیم که در بازی رفت چه اتفاقی افتاد، اما ما روی بازی برگشت تمرکز داریم و می‌دانیم که این بازی یک فینال دیگر است. می‌خواهیم سعی کنیم یک بازی فوق‌العاده را ارائه کنیم.

ادن ازار و مارسلو با وجود تردید‌هایی که درباره آمادگی‌شان وجود داشت هر دو به انگلیس سفر می‌کنند. زیدان درباره اینکه آیا از آمادگی‌ هر دوی آنها اطمینان دارد، اظهار داشت: بله. ازار در هفته پایانی لالیگا مصدومیتی جزئی داشت، اما او الان خیلی بهتر است. ازار کلی وقت داشته که برای این بازی آماده شود و الان هم روی فرم است. مارسلو هم همین‌طور. او صد درصد آمده است، مانند دیگر بازیکنان ما.

زیزو درباره عدم حضور گرث بیل در فهرست ۲۴ نفره رئال مادرید برای مصاف با منچسترسیتی هم گفت: درباره غیبت او توضیح خواهم داد. چیزهای زیادی درباره این موضوع گفته می‌شود. البته ما رابطه محترمانه‌ای به‌عنوان مربی و بازیکن داریم. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که او خودش ترجیح داد بازی نکند، نه بیشتر. مابقی چیزها میان من و اوست. آینده‌اش در رئال؟ نمی‌دانم. در حال حاضر او بازیکن رئال مادرید است، اما ترجیح می‌دهد که بازی نکند و من فقط می‌توانم همین را درباره‌اش بگویم. ما در حال حاضر تمام تمرکزمان روی بازی است.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید در پاسخ به این سؤال که آیا عدم تعهد بیل در هفته‌های پایانی لالیگا سبب شده است که از چشم او بیفتد، تأکید کرد: خیر. من برای بیل و تمام بازیکنانم احترام زیادی قائلم. حرف‌هایی که در رختکن بین من و بازیکنان رد و بدل می‌شود، بین خودمان می‌ماند.

زیدان در انتها راجع به اینکه آیا جبران باخت ۲ بر یک بازی رفت مقابل من‌سیتی یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های دوران مربیگری اوست، اظهار داشت: ما از حریف عقب هستیم و این را می‌دانیم، اما این را هم می‌دانیم که هنوز فرصت جبران داریم. یک بازی تا آخرین دقیقه‌اش تمام شده نیست. می‌دانیم که باید به زمین بازی برویم و برای یک مسابقه فوق‌العاده آماده باشیم. من تیم خوبی دارم که سلاح‌های خاص خودش را دارد. پس باید به صعود به مرحله بعد امید داشته باشیم.

رئال مادرید از ساعت ۲۳:۳۰ امشب به وقت تهران در ورزشگاه اتحاد میهمان منچسترسیتی خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.