هافبک اسپانیایی تیم فوتبال بایرن مونیخ مورد توجه یک باشگاه فرانسوی قرار گرفته است.

هافبک اسپانیایی تیم فوتبال بایرن مونیخ مورد توجه یک باشگاه فرانسوی قرار گرفته است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه آلمانی «کیکر» خبر داد باشگاه رن فرانسه، خاوی مارتینس را به‌عنوان یکی از اهداف نقل‌وانتقالات تابستانی خود در نظر گرفته است. این هافبک اسپانیایی تنها یک سال دیگر با بایرن مونیخ قرارداد دارد، اما از سوی این باشگاه پیشنهادی برای تمدید قرارداد دریافت نکرده است، از‌ این رو گفته می‌شود او پس از هشت سال در این تابستان از جمع باواریایی‌ها جدا خواهد شد.

رن در حالی برای به خدمت گرفتن خاوی مارتینس ۳۱ ساله خیز برداشته است که در فصل اخیر تنها در ۱۶ بازی بوندس‌لیگایی برای سرخپوشان مونیخی به میدان رفت. هافبک پیشین اتلتیک بیلبائو در فصل اخیر ابتدا زیر نظر نیکو کواچ و سپس زیر نظر هانسی فلیک نقش پررنگی در بایرن نداشته است.

مارتینس پیش از این درباره احتمال حضورش در لیگ‌هایی همچون MLS آمریکا و استرالیا سخن گفته بود، هرچند احتمال بازگشت به فوتبال اسپانیا نیز برای او وجود دارد. بایرن مونیخ اخیراً تانگوی کواسی را از پاری‌سن‌ژرمن به خدمت گرفته است، بازیکنی که در صورتی جدایی مارتینس می‌تواند گزینه‌ای برای بازی در پست هافبک دفاعی باشد.

این هافبک اسپانیایی تاکنون با تیم بایرن مونیخ هشت قهرمانی در بوندس‌لیگا، پنج قهرمانی در جام حذفی آلمان، سه قهرمانی در سوپرجام آلمان، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها را تجربه کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.