سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد این تیم با وجود دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر این مسابقات را با قدرت به اتمام می‌رساند و آماده جام حذفی می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد این تیم با وجود دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر این مسابقات را با قدرت به اتمام می‌رساند و آماده جام حذفی می‌شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: قبل از اینکه راجع به بازی فردا صحبت کنم جا دارد این پوکر قهرمانی را به هواداران تبریک بگویم. زحمت زیادی برای این قهرمانی‌ها کشیده شد. خیلی‌ها برای این قهرمانی وقت گذاشتند و تلاش کردند که جا دارد از آنها تشکر کنم. وقتی موفقیتی به دست می‌آید همه اعضا مخصوصاً هواداران در آن دخیل هستند.

«از بازیکنان قدیمی بیرانوند، ماهینی و احمدزاده و از بازیکنان مصدوم‌مان که انصاری و ربیع‌خواه هستند، تشکر می‌کنم.»، وی با بیان این جمله افزود: همچنین از مربیان قبلی باشگاه آقایان کالدرون و برانکو که زحمت زیادی برای شکل‌گیری این پوکر قهرمانی کشیده‌اند، تشکر می‌کنم. از پیشکسوتان زحمتکش که حمایت‌های خوبی داشتند نیز تشکر می‌کنم. دوست داریم که در جشن قهرمانی کنار ما بودند، ولی به دلیل کرونا فکر می‌کنم این اتفاق رخ نمی‌دهد. واقعاً دوست داشتیم این جشن در حضور هواداران و پیشکسوتان برگزار می‌شد. از مدیریت باشگاه آقای رسول‌پناه که در این شرایط و مشکلات مسئولیت سختی را قبول کرد، هم تشکر می‌کنم. ایشان یک تنه زحمت می‌کشد تا مشکلات باشگاه برطرف شود. مشکلات از سال‌های قبل بیشتر است، اما ایشان به همراه هیئت مدیره زحمت می‌کشند تا مشکلات برطرف شوند. از بازیکنان واقعاً باید تشکر کنم که سرمایه‌های این باشگاه هستند. آنها خیلی در گرما و سرما زحمت کشیدند، خیلی پرتلاش بودند و باید از تک تک‌شان تشکر کنم. بازیکنان پرسپولیس مایه افتخار هواداران هستند.

وی با اشاره به اینکه هنوز مسابقات به پایان نرسیده است، گفت: هنوز لیگ تمام نشده و سه بازی دیگر باقی مانده است. در هر بازی با قدرت تمام وارد زمین خواهیم شد. ما دوست نداریم رقبای تیم‌های پایین جدول که در این هفته‌ها با ما بازی دارند، ضرر کنند. آنها مطمئن باشند که با تمام قدرت این لیگ را به پایان می‌رسانیم و برای جام حذفی آماده می‌شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار با ذوب‌آهن نیز خاطر نشان کرد: تیم ذوب‌آهن از تیم‌های پرمهره لیگ است و بازیکنان خوبی دارد. با آمدن لوکا بوناچیچ تغییرات خوبی در شکل بازی همراه شد، اما نتیجه‌گیری این تیم بالا و پایین داشته است. می‌دانیم که فردا بازی سختی مقابل آنها خواهیم داشت، چون ذوب‌آهن تیمی است که بازیکنانش چندین سال است در کنار هم بازی می‌کنند و از لحاظ کیفی و کمی سطح بالایی دارند. امیدوارم بازی خوب و فنی انجام بدهیم. برای ما این سه امتیاز خیلی مهم است، چون می‌خواهیم جام را با کسب پیروزی بالای سر ببریم و اتفاقی که در بازی ماشین‌سازی و دریافت سوپرجام رخ داد، دیگر پیش نیاید. ما می‌خواهیم با یک شادی مضاعف جام را بالای سر ببریم.

گل‌محمدی اضافه کرد: واقعاً برای این بازی انگیزه بالایی داریم. اصلاً دوست نداریم در تهران و ورزشگاه آزادی امتیاز مقابل تیمی از دست بدهیم و برای همین با تمام قوا برای انجام یک بازی خوب به ورزشگاه می‌رویم.

وی درباره غیبت هواداران در جشن قهرمانی پرسپولیس، گفت: شرایطی که پیش آمد برای پرسپولیس ضرر بیشتری داشت، چو ما بیشترین طرفدار آسیا را داریم و این مسئله بیشتر به تیم ما ضربه زد. دوست داشتیم برد‌های‌مان در حضور هواداران بود. از زمانی که من به پرسپولیس آمدم فقط دو بار هواداران در ورزشگاه حضور داشتند که در آن دو بازی هم نتایج خوبی به دست آمد. امیدوارم بحث کرونا زودتر تمام شود، چون دل‌مان برای تشویق هواداران و بودن‌شان در ورزشگاه تنگ شده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس راجع به اینکه خطر محرومیت فیفا این باشگاه را تهدید می‌کند، تصریح کرد: نگران این مسئله هستیم، چون زحمات زیادی برای کسب این امتیازات شده است. حالا اینکه پنجره قرار است بسته شود یا امتیاز کسر شود، اطلاعات دقیقی ندارم، ولی این نگرانی برای ما وجود دارد. فکر می‌کنم باشگاه تلاش زیادی می‌کند تا این مشکلات زودتر حل و فصل شود.

وی درباره اینکه ترجیح می‌دهد در جام حذفی با چه تیمی روبه‌رو شود، اشاره کرد: فرقی نمی‌کند، در هر صورت تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید در نیمه نهایی و فینال با هر تیمی بازی کند. الان همه تیم‌های حاضر در جام در سطح قهرمانی جام حذفی هستند. سپاهان، استقلال، تراکتور و نفت مسجدسلیمان خیلی خوب هستند و برای ما فرقی نمی‌کند با کدام یک از این تیم‌ها بازی کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.