سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن از ادامه حضور این تیم در لیگ برتر ابراز اطمینان کرد و از انگیزه شاگردانش برای کسب امتیاز مقابل قهرمان زودهنگام رقابت‌ها گفت.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن از ادامه حضور این تیم در لیگ برتر ابراز اطمینان کرد و از انگیزه شاگردانش برای کسب امتیاز مقابل قهرمان زودهنگام رقابت‌ها گفت. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، لوکا بوناچیچ با تبریک روز خبرنگار درباره شرایط ذوب‌آهن در آستانه دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: ما در شرایط خیلی جالب و خوبی برای بازی با پرسپولیس مواجه نیستیم، چون مبارزه کردن با قهرمان چند دوره و امسال کار ساده‌ای نیست و بازی سختی با پرسپولیس داریم. من قهرمانی پرسپولیس را به این تیم تبریک می‌گویم، ولی ما به‌عنوان ذوب‌آهن همه جوره آماده هستیم که پا به پای پرسپولیس بجنگیم و اگر شد، سه امتیاز را هم در تهران بگیریم.

وی در مورد مطرح شدن صحبت‌هایی پیرامون انگیزه نداشتن پرسپولیس در بازی فردا یادآور شد: اینها داستان کودکانه است. گل‌محمدی و پرسپولیس به‌عنوان یک مربی و تیم حرفه‌ای و جدی مطرح هستند. آنها به زمین می‌آیند که صد درصد با همه توان بازی کنند. من این حرف‌ها را قبول ندارم. گاهی اوقات روبه‌رو شدن با تیمی که نفرات جوان‌تر را در ترکیب گذاشته، سخت‌تر از زمانی است که با بازیکنان اصلی به میدان می‌رود. به‌هرحال ما آماده‌ایم و برای پیروزی به میدان می‌رویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن راجع به اهدای جام قهرمانی به پرسپولیس در پایان بازی فردا خاطر نشان کرد: پرسپولیس با شایستگی قهرمان شد و ما هم باید همه کار کنیم که با پیروزی‌مان، جشن کوچکی برای خودمان بگیریم، مثل آنها.

بوناچیچ درباره حضور ذوب‌آهن در منطقه خطر گفت: درست است که در منطقه خطر هستیم، اما کمترین تقصیر بر گردن ماست، چون بعداً به تیم اضافه شدیم. از طرف دیگر ما شش هفت امتیاز را که در جیب داشتیم، با اشتباهات داوری نشد که به دست بیاوریم. البته این توجیه نیست، ولی واقعیت این است که ما امتیازات حساسی را که در دست‌مان بود، اگر اتفاقات نرمال و فوتبالی بود و داوری هم عادلانه‌تر بود، از دست نمی‌دادیم و شاید الان حداقل ۳۰ امتیاز داشتیم. متأسفانه الان این اتفاق نیفتاده است و ما در منطقه خطر هستیم. این باعث شده است که زیر استرس باشیم و شرایط‌مان سخت شده است، اما به این فکر نمی‌کنیم. ما آماده هستیم و تلاش می‌کنیم که موفق از سه بازی پایانی لیگ بیرون بیاییم و نتیجه موردنظر را بگیریم.

وی در مورد اضافه شدن رحمان رضایی به کادر فنی ذوب‌آهن اظهار کرد: پیش از این اتفاق با من صحبت شد و قبول کردم. این اتفاق خوبی است که افتاده، چون به کسی نیاز داشتیم که برند فوتبال باشد و فدراسیون او را بشناسد. به دلیل اتفاقات عجیبی که برای‌مان افتاده است، با توجه به اضافه شدن کسی مثل رضایی می‌توانیم در زمینه‌هایی که قرار است در فوتبال به ما کمک شود، بهتر از اینها باشیم.

بوناچیچ در پایان گفت: ذوب آهن تیمی بزرگ و ریشه‌دار است که جایگاهش و لیاقتش حضور در لیگ برتر است. من امیدوارم و اطمینان دارم که در لیگ باقی خواهد ماند و به حیات و زندگی خودش ادامه خواهد داد. از این بابت مطمئنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.