مدافع چپ پای تیم فوتبال جوانان معتقد است که این تیم با وجود تمامی مشکلات ناشی از شرایط کرونا با قدرت به مسیر خودش ادامه می‌دهد.

مدافع چپ پای تیم فوتبال جوانان معتقد است که این تیم با وجود تمامی مشکلات ناشی از شرایط کرونا با قدرت به مسیر خودش ادامه می‌دهد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، احمدرضا جلالی در مورد اردوی تیم فوتبال جوانان ایران گفت: خوشبختانه شرایط بسیار خوبی در اردو داریم و بچه‌ها با تلاش و انگیزه زیادی کار می‌کنند. سعی می‌کنیم خودمان را به کادر فنی اثبات و برنامه‌های موردنظر مظلومی را به خوبی اجرا کنیم.

وی افزود: شرایط اردو با توجه به شیوع بیماری کرونا طبیعتاً متفاوت است و سختی‌های خاص خودش را دارد، اما بچه‌ها روی هدف بزرگی تمرکز دارند و آن صعود به جام جهانی است. در مرحله مقدماتی نمایش خوبی داشتیم و با شایستگی صعود کردیم. در مرحله نهایی هم می‌خواهیم یکی از تیم‌های برتر جام در رده جوانان آسیا باشیم و به جام جهانی صعود کنیم.

جلالی گفت: روحیه و اعتمادبه‌نفس بچه‌ها بسیار خوب است و به خودشان باور دارند. قبلاً هم مقابل دو تیم ازبکستان و اندونزی بازی کرده‌ایم. اگر خودمان باشیم و مثل همان دو مسابقه ظاهر شویم قطعاً می‌توانیم این تیم‌ها را شکست بدهیم. امیدوارم با همت و تلاش همه بچه‌ها بتوانیم خواسته‌های کادر فنی را به خوبی اجرا کنیم و با وجود تمام مشکلاتی که به دلیل شیوع این بیماری ایجاد شده است، کار خودمان را با قدرت ادامه بدهیم و به نتیجه برسانیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.