گروه استان‌ها- مربی تیم فوتبال استقلال تهران مدعی شد این تیم در دیدار خارج از خانه مقابل شهر خودروی مشهد به دنبال حداکثر امتیاز خواهد بود.

گروه استان‌ها- مربی تیم فوتبال استقلال تهران مدعی شد این تیم در دیدار خارج از خانه مقابل شهر خودروی مشهد به دنبال حداکثر امتیاز خواهد بود. به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، مجید نامجومطلق عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر شهر خودرو اظهار داشت: برای پیروزی مقابل شهر خودرو به میدان می‌رویم و امیدوارم با نتیجه خوب شهر مشهد را ترک کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازار بیانیه داغ است، اما استقلال از داوری‌های بسیار متضرر شده است. سازمان لیگ هم اعلام کرد نظارت بر بازی‌ها بیشتر است و امیدواریم بازی‌ها را کنترل کنند. گلایه من این است که بازار بیانیه و صحبت قبل از این بازی خیلی داغ شده است.

وی با اشاره به اینکه پیگیری بیانیه‌ها نشدیم اما دوستانی به بیانیه علاقه دارند، گفت: با این کارها تمرکز داوری را می‌خواهند به‌هم بزنند و امیدوارم فردا شاهد جدالی شرافتمندانه باشیم و داوری هم بهترین قضاوت را داشته باشد و تیمی که استحقاق دارد برنده شود. قطعاً در این بین با توجه به فشردگی بازی‌ها اشتباهات داوری روی هر تیمی اثر منفی می‌گذارد.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران خاطرنشان کرد: بهتر است تیم‌ها تمرکز خود را روی فوتبال خوب بگذارند و خیلی دنبال بیانیه‌ها نباشیم و بخواهیم با سوءاستفاده از شرایط داور و یا کادر داوری را تحت تأثیر قرار دهیم.

نامجومطلق در مورد آخرین وضعیت بازیکنان استقلال نیز گفت: مصدومان با تلاش پزشکان به تمرینات برگشتند و شرایط نسبت به گذشته بهتر است؛ استقلال در این شرایط صدمه زیادی دید و بازیکنان زیادی درگیر کرونا شدند و تعدادی از بازیکنان قرنطینه می‌شدند و باز تعدادی دیگر مبتلا می‌شدند. حتی برای بازی با تراکتور با ۱۲ بازیکن تمرین کردیم، اما اکنون شرایط بهتر است و بازیکنان به تمرینات بازگشته‌اند. ما بازیکن مصدوم نداریم و فقط آرش رضاوند محروم است.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به تعداد بالای مصدومان هم گفت: با توجه به دور بودن بازیکنان از تمرین به مدت حدود چهار ماه این شرایط پیش آمد و البته بازیکنان ما آنلاین تمرین‌هایی انجام می‌دادند که قطعاً با این تمرینات بازیکن به مرز آمادگی نمی‌رسد و طبیعی بود خیلی تیم‌های دیگر هم مصدوم داشته باشند، اما اکنون شرایط بدنی بچه‌های ما بد نیست و گواه این مسئله آن است که تمرینات بدنساز ما آقای ربانی خوب بود و نمونه‌اش را در بازی با سپاهان در شرایطی که ۱۰ نفر بودیم شاهد بودید و این نشانگر تلاش و دوندگی تیم بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.