مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در دیدار مقابل فولاد با تمام وجود و توان، اول برای ارتقای رتبه و حیثیت تیم نفت و بعد نیز برای نشان دادن فوتبال پاک بازی می‌کنیم.

حسین پاشایی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد شرایط تیم نفت ‌مسجدسلیمان پیش از بازی معوقه با فولاد خوزستان، اظهار کرد: خدا را شکر وضعیت فنی خوبی داریم و مصمم هستیم بازی‌های باقی‌مانده لیگ را هم با تمام قوا و صلابت همچون دیدارهای گذشته انجام دهیم.

وی درباره حساسیت لیگ در هفته‌های پایانی برای کسب سهمیه بین چند تیم بالای جدول نیز گفت: به تمام تیم‌هایی که احساس می‌کنند بازی‌های نفت مسجدسلیمان در سرنوشت‌شان تاثیرگذار است، قول می‌دهیم همچون دیدارهای گذشته با تمام توان و مصمم پا به میدان می‌گذاریم و نگران نباشند. ما با تمام وجود و توان، اول برای ارتقای رتبه و حیثیت تیم نفت و بعد نیز برای نشان دادن فوتبال پاک بازی می‌کنیم.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ادامه نیز درباره تیم فولاد، عنوان کرد: فکر می‌کنم فولاد یکی از تیم‌های با کیفیت لیگ امسال از لحاظ مدیریت، کادر فنی و بازیکنان است، ضمن این‌که باشگاه از نظر ساختار نیز در سطح خیلی خوبی قرار دارد. ما می‌دانیم که فولاد به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است. این بازی همان‌طور که برای فولاد خیلی مهم است، برای ما نیز اهمیت دوچندانی دارد و باوجود مشکلاتی که پیش روی تیم است، قطعا دنبال یک بازی زیبا و جانانه مقابل فولاد و کسب پیروزی هستیم.

وی همچنین درباره داوری دیدار نفت‌مسجدسلیمان و فولاد و انتظار نفتی‌ها از داوران در هفته‌های پایانی لیگ نیز گفت: در بازی رفت به اذعان تمام کارشناسان واقعا تیم نفت‌مسجدسلیمان از داوری ضرر زیادی دید ولی مطمئن هستیم که اشتباهات سهوی بود. اکنون هم اصلا به گذشته فکر نمی‌کنیم و فقط به دنبال ارائه بهترین عملکرد نفت در بازی روز پنجشنبه این هفته مقابل فولاد هستیم.

پاشایی تاکید کرد: در مورد داوری‌های بازی‌های آینده تیم نفت نیز مطمئن هستیم که باتوجه به این‌که داوران لیگ ما از پاک‌ترین و بهترین‌های ورزش و فوتبال هستند، به خوبی قضاوت خواهند کرد و مشکلی پیش نخواهد آمد.

وی افزود: درخواست ما این است که به نفت به دید یک تیم خنثی که نتایج آن هیچ تاثیری در سرنوشت تیم ندارد، نگاه نکنند. مطمئنا تمام اعضای تیم نفت‌ مسجدسلیمان از مدیریت باشگاه گرفته تا تمام نفرات تیم، ‌به دنبال کسب بهترین نتایج برای خود و شهر مسجدسلیمان هستند.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ادامه نیز با درخواست از مسوولان ورزشی و سیاسی شهر مسجدسلیمان و استان خوزستان، عنوان کرد: با وجود کاستی‌ها و کمبودها در تیم نفت، همیشه و همه جا بهترین عملکرد را از بازیکنان تیم شاهد بوده‌ایم و هستیم، آن هم به خاطر این‌که مردم و جوانان شهر مسجدسلیمان، لایق بهترین‌ها هستند. اکنون نیز داشتن انتظارِ حمایت و هزینه برای تیمی که همه چیز جوانان این شهر است، توقع زیادی نیست. امیدوارم نگاهی که به تیم‌های دیگر استان می‌شود، به تیم نفت‌ مسجدسلیمان نیز بشود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.