ستاره ایتالیایی خط حمله تیم فوتبال لاتزیو پس از تصاحب کفش طلای اروپا، رکورد بیشترین گل به ثمر رسیده توسط یک بازیکن در یک فصل از سری A را هم تکرار کرد.

ستاره ایتالیایی خط حمله تیم فوتبال لاتزیو پس از تصاحب کفش طلای اروپا، رکورد بیشترین گل به ثمر رسیده توسط یک بازیکن در یک فصل از سری A را هم تکرار کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، چیرو ایموبیله که روز گذشته پیروزی‌اش در کورس کسب کفش طلای اروپا به عنوان بهترین گلزن لیگ‌های اروپایی (با عدم حضور رونالدو در ترکیب یوونتوس) مسجل شد، با به ثمر رساندن تنها گل باخت ۳ بر یک دیشب (شنبه) لاتزیو مقابل ناپولی در آخرین هفته از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا، ۳۶ گله شد و به رکوردی رسید که گونسالو ایگواین ۴ سال پیش با ناپولی به ثبت رسانده بود.

مهاجم ایتالیایی لاتزیو درباره رکوردش به شبکه تلویزیونی لاتزیو استایل گفت: من بابت دستاوردم بی‌نهایت خوشحالم و به آن افتخار می‌‌کنم به خصوص وقتی به گذشته نگاه می‌کنم و می‌بینم که کارم را از کجا شروع و از چه مراحلی برای رسیدن به اینجا عبور کردم. اگر واقعاً باور داشته باشید، گاهی اوقت رؤیاهای‌تان به حقیقت تبدیل می‌شوند. من بابت این موفقیت فقط می‌توانم از مربی، کادر فنی و هم‌تیمی‌هایم تشکر کنم و با اطمینان بگویم که این رکورد‌ها متعلق به کل تیم است نه فقط یک بازیکن. همچنین از هواداران لاتزیو تشکر می‌کنم، کسانی که باعث شدند من در این تیم احساس مفید بودن کنم و به همین دلیل احساس افتخار می‌کنم. من می‌خواهم الگویی زنده برای نشان دادن این واقعیت باشم که اگر ناامید نشوی به هر هدفی می‌رسی.

ایموبیله افزود: از اینکه نام من در تاریخ این رشته ثبت می‌شود احساس غرور می‌کنم. وقتی به شیوه تبریک گفتن هم‌تیمی‌هایم بعد از هت‌تریک مقابل هلاس ورونا (همان دیداری که ایموبیله خودش را از کریستیانو رونالدو جدا و جایگاهش را در صدر جدول برترین گلزنان سری A تثبیت کرد) فکر می‌کنم، منقلب می‌شوم. وزش یعنی همین.

لاتزیو تا مدتی زیادی از فصل مدعی کسب اسکودتو بود اما در نهایت این تیم در رده چهارم فصل را به پایان رساند. ایموبیله در این باره هم گفت: هدف ما پیشرفت است اگرچه حالا که باید در لیگ قهرمانان اروپا هم حضور پیدا کنیم، کار خیلی سخت‌تر می‌شود. با این حال ما کارمان را خوب انجام دادیم و آن هم کار آسانی نبود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.