سرمربی تیم فوتبال ناپولی معقتد است در بازی شب گذشته با لاتزیو بیش از حد در درگیری کادرفنی دو تیم، زیاده‌روی کرده و شایسته اخراج شدن بود.

سرمربی تیم فوتبال ناپولی معقتد است در بازی شب گذشته با لاتزیو بیش از حد در درگیری کادرفنی دو تیم، زیاده‌روی کرده و شایسته اخراج شدن بود. به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ جنارو گتوسو که شاگردانش با برتری ۳ بر یک شب گذشته (شنبه) مقابل لاتزیو در هفته پایانی سری A ایتالیا، فصل را با کسب ۶۲ امتیاز در رده هفتم به پایان بردند، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: ذهنیت فوتبال ایتالیایی چند سالی است تغییر کرده و تیمی به راحتی چیزی به شما نمی‌دهد.

وی همچنین در خصوص درگیری که بین کادر فنی دو تیم در کنار زمین در ورزشگاه سن‌پائولو رخ داد، اظهار داشت: من کاملاً سزاوار اخراج شدن در این بازی بودم، اعتراف می‌کنم که خیلی به نیمکت لاتزیو نزدیک شدم و حرف‌های زیادی رد و بدل شد. متأسفانه هر دو طرف چند باری به این درگیری‌ها دامن زدند و بازی هم تحت‌تأثیر آن قرار گرفت.

سرمربی ناپولی تصریح کرد: هنوز با سیمونه اینزاگی (سرمربی لاتزیو) صحبت نکرده‌ام و بهتر است صبر کنم تا کمی آرام شود چون در غیر این صورت متحمل ضرر بیشتری خواهم شد.

وی همچنین درباره مصدویت کاپیتان تیمش از ناحیه کشاله ران اظهار داشت: اینسینیه با پزشک تیم صحبت کرد و وضعیت او را تا ۴۸ سال آینده با دیدن نتایج آزمایش‌ها ارزیابی خواهیم کرد. امیدوارم مصدومیت لورنزو جدی نباشد و در نگاه اول به نظر جدی نمی‌آید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.