سرمربی پیشین تیم فوتبال پارس جنوبی جم اعتقاد دارد جدایی‌اش از این باشگاه باعث بهتر شدن شرایط این تیم شده است.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پارس جنوبی جم اعتقاد دارد جدایی‌اش از این باشگاه باعث بهتر شدن شرایط این تیم شده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، هومن افاضلی درباره بازگشت خود به تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز پس از شکست کرونا اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که فرصت بزرگی به من داد. شرایط خیلی بد و تجربه عجیبی از مبارزه با کرونا داشتم. من چند بار جراحی کرده بودم و بسیاری از مسائل با من وجود دارد، اما کرونا تجربه‌ای کاملاً متفاوت بود. امیدوارم کسی چنین تجربه‌ای نکند.

وی با بیان اینکه دو بار برای ترخیص از بیمارستان تست کرونا داد، تصریح کرد: من یکی برای ترخیص و یکی هم روز قبل از بازی با سایپا تست دادم تا مطمئن شوم خطری برای کسی ایجاد نمی‌کنم. خدا را شکر تست‌های خون و PCR منفی بود، اما این تجربه با من خواهد بود. امیدوارم کمک کنم افراد دیگری به کرونا دچار نشوند و مراقب بچه‌ها و بزرگترها باشند.

سرمربی ماشین‌سازی در پاسخ به این پرسش که آیا غیبت او در تمرینات در شکست شاگردانش مقابل سایپا موثر بود یا خیر، خاطرنشان کرد: نمی‌توانم بگویم موثر بود یا خیر. همکارانم خیلی تلاش کردند تیم را آماده کنند. در دو دیدار اخیر به اندازه کافی برای پیروزی موقعیت داشتیم که از آن استفاده نکردیم. به‌جز گل، سایپا فرصت دیگری نداشت و ما موقعیت‌های بهتری داشتیم. همین شرایط در دیدار با گل‌گهر وجود داشت و اگر این اشکال را برطرف کنیم نکنیم، تیم به مشکل می‌خورد. تا مدت‌ها شرایط سکون بر تیم حاکم بود و انگیزه پیروزی از بین رفته بود. حل مسائل روانی از کارهای فنی سخت‌تر است.

افاضلی درباره برگزاری دیدار استقلال و پارس جنوبی جم گفت: من مسئولیتی در پارس ندارم و درست نیست در این باره حرف بزنم، اما بخشی از وجودم در پارس جنوبی مانده و بازیکنان این تیم را دوست دارم. ما روزهای خوب و سختی با هم داشتیم. این تیم شاید رقیب ما در جدول باشد، اما در حق آن در این مسابقه اجحاف شد. اسناد پارس جنوبی واضح و گویا بود.

وی که با برنامه «تهران ورزشی» رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، درباره جدایی‌اش از جمع جمی‌ها بیان کرد: دیدم تیم به اندازه کافی حمایت نمی‌شود، احساس تنهایی کردم و بعد تصمیم به جدایی گرفتم. در پارس جنوبی به مدتی طولانی، من با کمک چراغی (سرپرست تیم پارس) بار تیم را به دوش کشیدم و شما زمانی که بیش از حد مسئولیت بر عهده می‌گیرید، مسئولان فکر می‌کنند فلانی هست که کارها را انجام دهد. خروجم از پارس جنوبی باعث شد قدم‌های بیشتری برای تیم بردارند و الان شرایط از زمان ما بهتر است.

سرمربی ماشین‌سازی در مورد دیدار هفته آینده تیمش با پارس جنوبی و اینکه آیا در این مسابقه روی نیمکت می‌نشیند یا خیر، اظهار داشت: بله در این مسابقه می‌توانم روی نیمکت بنشینم. این بازی از لحاظ احساسی برای من خیلی سخت است، اما مواردی در فوتبال وجود دارد که باید آن را رعایت کنیم و به خاطر مسائل حرفه‌ای مجبورم تلاش کنم ماشین‌سازی ببرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.