سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال اینتر در پی نایب‌قهرمانی این تیم در فصل ۲۰-۲۰۱۹ سری A ایتالیا از مدیران این باشگاه به شدت انتقاد کرد.

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال اینتر در پی نایب‌قهرمانی این تیم در فصل ۲۰-۲۰۱۹ سری A ایتالیا از مدیران این باشگاه به شدت انتقاد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال اینتر شب گذشته (شنبه) در هفته پایانی سری A ایتالیا با برتری ۲ بر صفر در خانه آتالانتا موفق شد با اختلاف یک امتیاز نسبت به یوونتوسِ قهرمان و با کسب ۸۲ امتیاز به عنوان نایب‌قهرمانی این رقابت‌ها برسد اما سرمربی ایتالیایی نراتزوری معتقد است هنوز فاصله زیادی بین اینتر و یوونتوس وجود دارد.

آنتونیو کونته پس از برتری شاگردانش مقابل آتالانتا در برگامو، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: فقط بازیکنان و کادر فنی بابت امتیازهایی که در این فصل به دست آوردند که مدت‌ها بود در اینتر دیده نشده بود، شایسته تمجید هستند. اینتر هنوز فاصله زیادی با یوونتوس دارد. باید باهوش باشیم و نباید از افسردگی به شادی خیز برداریم که در هر دو صورت افراط وجود دارد. ما کارمان را در سری A انجام دادیم، تا مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا هم پیش رفتیم و حالا می‌خواهیم تأثیرمان را در لیگ اروپا هم بگذاریم.

سرمربی اینتر تصریح کرد: سال سختی برای من بود اما خیالم راحت است، چون یک گروه از بازیکنان حرفه‌ای دارم که تمامی توان‌شان را به کار می‌گیرند. یوونتوس نهمین قهرمانی متوالی‌اش را در سری A جشن گرفت و یک بار دیگر ثابت کرد که قوی‌ترین تیم ایتالیاست. آنها برای پیشرفت‌شان کار می‌کنند، این در حالی است که مابقی تیم‌ها تنها برای کم کردن فاصله‌شان با یووه تلاش می‌کنند. یووه زیرساخت‌های لازم را در داخل و خارج از زمین دارد که از این حیث بهتر از دیگر باشگاه‌ها است، اگرچه ما همگی در تلاش هستیم تا در این زمینه بهتر شویم.

وی همچنین در خصوص عملکرد شاگردانش در بازی با آتالانتا خاطرنشان کرد: آتالانتا این فصل کارهای فوق‌العاده‌ای انجام داد و با گاسپرینی ایده‌های جدیدی به فوتبال ایتالیا آورد، به طوری که هر تیمی که مقابل‌شان بازی می‌کرد به دردسر ‌افتاد. ما اما از تمامی جنبه‌ها خودمان را به خوبی آماده این بازی کردیم و تیم‌مان در این دیدار واقعاً عالی کار کرد.

کونته سپس در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» در انتقاد از مدیران باشگاه اینتر گفت: سال خیلی سختی به لحاظ شخصی برای من بود و فکر نمی‌کنم کاری که بازیکنانم این فصل کردند، به رسمیت شناخته شده باشد. فکر نمی‌کنم کاری که من در اینتر کردم هم به رسمیت شناخته شده باشد. ما حمایت ناچیزی را از سوی باشگاه دریافت کردیم.

وی ادامه داد: ما باید در تمامی جنبه‌ها چه در زمین و چه در خارج از زمین رشد و پیشرفت کنیم و باشگاه‌های بزرگ باید از بازیکنان‌شان بیشتر حمایت کنند. ما در پایان فصل در این باره بحث و گفت‌وگو خواهیم کرد. باید با رئیس باشگاه - که البته فعلا در چین به سر می‌برد - ملاقات داشته باشیم. ما در این مدت حمایتی از سوی باشگاه ندیدیم.

سرمربی اینتر تأکید کرد: مشکل من این است که بینایی دارم و می‌دانم که باید در چه مسیری گام برداریم و به چه چیزهای هم نیاز داریم. لوچانو اسپالتی هم چنین حرف‌هایی را در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۷ گفته بود و ما حالا که در سال ۲۰۲۰ هستیم و چیزی تغییر نکرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.