سرمربی تیم فوتبال چلسی معتقد است شاگردانش نتوانستند آن بازی مدنظرشان را در دیدار فینال جام حذفی انگلیس مقابل آرسنال به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم فوتبال چلسی معتقد است شاگردانش نتوانستند آن بازی مدنظرشان را در دیدار فینال جام حذفی انگلیس مقابل آرسنال به نمایش بگذارند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانک لمپارد که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (شنبه) در فینال جام حذفی انگلیس، برتری یک بر صفر خود مقابل آرسنال را در نهایت با شکست ۲ بر یک عوض کرد و از کسب جام بازماند، پس از این بازی گفت: ما بازی را در ۱۰ - ۱۵ دقیقه اول عالی شروع کردیم و ضمن به ثمر رساندن یک گل، موقعیت‌هایی هم روی دروازه آرسنال خلق کردیم و بازی را تحت‌کنترل داشتیم اما پس از آن اوضاع از دست‌مان خارج شد و به این خاطر تنها باید خودمان را سرزنش کنیم.

وی افزود: ما از خودمان شاکی هستیم. ما بیش از حد توپ را نگه داشتیم و طوری شروع به دادن پاس‌های کوتاه کردیم که درست مثل اینکه در حال قدم زدن در زمین بودیم. در فینال جام حذفی شما نمی‌توانید در زمین قدم بزنید. ما به آرسنال اجازه دادیم تا به بازی بازگردد و از همانجا به بعد کار برای‌مان دشوار شد. خیلی از اتفاقاتی که در بازی رخ داد، مقصرش خود ما بودیم.

سرمربی چلسی تصریح کرد: در نیمه دوم بهتر ظاهر شدیم اما شرایط بازی هم علیه ما بود و پولیسیچ (زننده گل چلسی در این دیدار) هم از ناحیه همسترینگ مصدوم شد. ما دوره پرکاری را سپری می‌کنیم. بازیکنانم تمامی توان خود را به کار می‌گیرند و بازی با ۱۰ نفر در ۲۰ دقیقه پایانی بازی، چالش واقعاً دشواری برای آنها بود.

لمپارد خاطرنشان کرد: ما بابت شکست در این دیدار البته که ناامید شدیم اما با توجه به کاری که در طول فصل انجام دادیم و اینکه از چه جایگاهی به رده چهارم جدول لیگ برتر رسیدیم، امتیاز بزرگی برای ماست. این بازی می‌توانست برای ما بهتر هم پیش برود، اما نشد. ما در این بازی کُند بودیم و با بازی در نیمه زمین خودمان فشار را روی خودمان وارد کردیم. ما به اندازه کافی برای پیروزی در دیدار فینال تلاش نکردیم.

چلسی اکنون در حالی باید خود را آماده دیدار برگشت با بایرن مونیخ از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان در تاریخ ۱۸ مرداد کند که در بازی رفت با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورده و برای این دیدار هم کریستین پولیسیچ را به خاطر مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.