سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: باوجود دو باخت متوالی به لیگ دسته یک سقوط نمی‌کنیم و در لیگ برتر باقی می‌مانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، هومن افاضلی درباره دو باخت متوالی تیم فوتبال ماشین سازی و احتمال سقوط این تیم به لیگ دسته اول گفت: تیم سایپا مثل ما ۲۷ امتیازی است و فقط به خاطرتفاضل گل بهتر بالاتر قرار گرفته است. سه بازی متوالی در تبریز داریم. فقط نیاز به سه امتیاز داریم و می توانیم به امتیاز لازم برسیم.

وی ادامه داد: خیال هواداران ماشین سازی راحت باشد و دغدغه سقوط نداشته باشد. مطمئن باشند امسال سهمیه لیگ برتری حفظ می شود و فصل آینده برنامه های ویژه ای داریم.

افاضلی درباره جدایی‌اش از تیم پارس جنوبی تاکید کرد: من آن تیم را یک تنه مدیریت می کردم. هیچکس از هیچ کجا به ما کمک نکرد. وقتی یک نفر مسئولیت را قبول می کند همه نگاه می کنند و برایشان مهم نیست. بعد از رفتن من از پارس آدم های زیادی وسط آمدند چون آدمی که قبلا یک نفره همه کار می کرد حالا دیگر نیست.

سرمربی سابق پارس جنوبی تاکید کرد: می دانستم شرایط پارس چطور است. مسئله دیگر این بود که قول های زیادی دادند ولی عملی نشد. اینکه هر روز با آدم هایی که حقوقشان را نگرفته اند سر و کله بزنید، باعث می شود اعتبارتان زیر سئوال برود.

افاضلی یادآور شد: چیزی که کار ما را سخت کرد بازی استقلال بود. مشکل است که یک نفره جلوی یک ساختار سیستماتیک مبارزه کنید تا حق تیمتان را بگیرید. آنجا نیاز داشتیم مثل یک سازمان باشیم. نمی توانستم یک نفره جلوی همه بایستم و از هواداران استقلال هرچه که می گویند، بشنوم. چون دیدم زورم نمی رسد حق تیمم را بگیرم، رفتم. تبعاتش را هم پرداخت کردم ولی گاهی به یک جایی می رسید که بقیه هم باید سهم مسئولیت خودشان را بر عهده بگیرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.