مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: فشار بازی و استرسی که در طول نود دقیقه به فرهاد مجیدی وارد شد باعث شد تا فشار او نامنظم شود و نتواند در نشست خبری شرکت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید نامجومطلق در نشست خبری آنلاین پس از برد دو بر یک استقلال تهران مقابل سپاهان اصفهان گفت: سه امتیاز حساسی را کسب کردیم. قبل از اینکه ۱۰ نفره شویم کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتیم.هدف اول سپاهان در نیمه اول گل نخوردن بود. تیم ما در بدترین زمان ممکن ۱۰ نفره شد.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران درباره عملکرد بیژن حیدری افزود: درباره اخراج او صحبت نمی کنم و این موضوع را به کارشناسان این امر می سپارم. البته در مجموع داوری خوبی بود و تنها در همان صحنه می توانست جور دیگری رفتار کند.

وی تاکید کرد: همین اتفاق باعث شد تا کنترل بازی به دست سپاهان بیفتد. در نیمه دوم مجبور شدیم تغییر سیستم دهیم و می دانستیم سپاهان بیشتر رو به بازی هوایی می آورد به همین خاطر محمد دانشگر را به تیم اضافه کردیم تا ضربات سر را اول بزنیم. خیلی خوب عمل کردیم و موفق شدیم. مهدی قائدی خیلی خوب بازی کرد اما با توجه به ۱۰ نفره شدن مجبور شدیم تاکتیک تیم را تغییر دهیم. فشار زیادی روی قائدی هست و فکر می کنم در بازی بعدی به قولی که بابت زدن گل دهم داده است عمل کند.

نامجومطلق یادآور شد: هنوز چیزی تمام نشده و امیدوارم با تمرکزی که امروز داشتیم در سه فینال دیگر باقیمانده حاضر شویم. از بازیکنان تیم با وجود ۱۰ نفره شدن واقعا تشکر می کنم که فشاری که سپاهان با بازیکنان بلندقد خود آورد به خوبی دفاع کردند.

او درباره غیبت های ادامه دار فرهاد مجیدی گفت: آقای مجیدی قرار بود در نشست شرکت کند اما فشار بازی و استرسی که در طول نود دقیقه به او وارد شد باعث شد تا فشار او نامنظم شود و نتواند در نشست خبری شرکت کند.

مربی آبی پوشان پایتخت تاکید کرد: من فکر می کنم بازیکنان حرفه ای باید مشاور اختصاصی داشته باشند. باید زودتر از اینها هم کسی را می آوردیم تا روی بازیکنان بطور حرفه ای کار کنند. مهدی قائدی هم در همین قالب قرار خواهد گرفت. او باید بداند تمام زحمات خود را برای استقلال کشیده و توان کامل خود را برای فصل جاری گذاشته است. او فوق العاده عمل کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازی به بازی پیش می رویم و هر سه دیدار باقیمانده در لیگ برتر سخت است. اول به شهرخودرو فکر می کنیم و دوباره به سپاهان که در جام حذفی بازی داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.