میگوئیل تکسیرا، مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در نیمه اول بازی را کنترل کردیم و موقعیت به استقلال ندادیم، در نیمه دوم تمام تمرکزمان را از دست دادیم و مثل نیمه اول نبودیم.

میگوئیل تکسیرا، مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در نیمه اول بازی را کنترل کردیم و موقعیت به استقلال ندادیم، در نیمه دوم تمام تمرکزمان را از دست دادیم و مثل نیمه اول نبودیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم، میگوئیل تکسیرا پس از شکست ۲ بر یک تیم فوتبال سپاهان مقابل استقلال در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بعد از هفته سختی که پشت سر گذاشتیم و همانطور که اطلاع دارید، امیر قلعه‌نویی به دلیل بیماری در این بازی حضور نداشت و نتوانستیم در بازی امشب با سه امتیاز از زمین خارج شویم. در نیمه اول بازی را کنترل کردیم و موقعیت به استقلال ندادیم. در نیمه دوم تمام تمرکزمان را از دست دادیم و مثل نیمه اول نبودیم.

وی افزود: البته ما آمده بودیم سه امتیاز را به قلعه‌نویی و مردم خوب اصفهان تقدیم کنیم که این اتفاق نیفتاد. فوتبال است و اتفاقاتی که در زمین می‌افتد و با وقت‌هایی که تلف شد نتوانستیم موقعیت‌سازی کنیم و شرایط سخت بود.

مربی تیم فوتبال سپاهان در رابطه با داوری این دیدار تصریح کرد: صحنه اخراج بازیکن استقلال را دقیق ندیدم و فکر کنم همانطور که سعی کردیم همه تلاش‌مان را انجام دهیم، داوران نیز تلاش خود را کردند.

تکسیرا در خصوص نبود قلعه‌نویی گفت: ایشان سرمربی تیم است و خیلی مهم است که در کنار تیم حضور داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: فعلا تمرکزمان روی بازی بعدی است و نمی‌دانیم ایشان (قلعه‌نویی) برای بازی بعدی حضور دارد یا نه و باید دید دستور پزشکان چه خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.