بازیکن آمریکایی تیم فوتبال چلسی با وجود گلزنی در فینال جام انگلیس که برای او یک رکورد به همراه داشت،‌ خاطره‌ای خوش از این بازی به یاد نسپرد.

بازیکن آمریکایی تیم فوتبال چلسی با وجود گلزنی در فینال جام انگلیس که برای او یک رکورد به همراه داشت،‌ خاطره‌ای خوش از این بازی به یاد نسپرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در جریان مصاف امشب (شنبه) تیم‌های فوتبال آرسنال و چلسی در فینال جام حذفی انگلیس در ورزشگاه ومبلی لندن، کریستین پولیسیچ بازیکن آمریکایی تیم فوتبال چلسی با گلزنی در دقیقه پنجم مسابقه رکوردهایی فردی برای خود به ثبت رساند.

پولیسیچ با این گل به اولین بازیکن آمریکایی تبدیل شد که در فینال جام حذفی انگلیس گلزنی می‌‌کند . علاوه بر این او با ۲۱ سال و ۳۱۸ روز سن به جوان‌ترین گلزن فینال جام حذفی انگلیس از ۱۶ سال پیش که کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد با ۱۹ سال و ۱۰۶ روز سن این کار را انجام داد تبدیل شد. این گل همچنین سریعترین گل به ثمر رسیده توسط چلسی در فینال جام حذفی انگلیس از زمان گل دقیقه نخست روبرتو دی‌متئو مقابل میدلزبورو در سال ۱۹۹۷ بود.

با وجود ثبت همه این رکوردها، این بازی برای پولیسیچ یک بازی خاطره‌‌انگیز نبود چون نه تنها آرسنال گل او را با دو گل پیر امریک اوبامیانگ جواب داد و پیروز شد بلکه این بال آمریکایی در دقیقه ۴۹ به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ بدون آنکه هیچ یک از بازیکن آرسنال به او آسیب برسانند، مجبور به ترک میدان شد.

به این ترتیب دومین تعویض اجباری چلسی پس از مصدومیت سزار آسیلیکوئتا در دقیقه ۳۴ که جای خود را به آندریاس کریستنسن داد، شکل گرفت.

چلسی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه ۲ بر یک تن به شکست داد، همان نتیجه‌ای که در فینال جام حذفی سه سال پیش نیز مقابل آرسنال برای آبی‌‌های لندن رقم خورده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.