سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران می‌گوید تیمش برابر تیم قهرمان لیگ نتیجه گرفته است.

به گزارش ایسنا، محمود فکری پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس‌، اظهار کرد: بازیکنانم مثل بازی‌های قبلی با تمام وجود بازی کردند. ما از تیمی که قهرمان شده است امتیاز گرفتیم. ما در شروع بازی به گل رسیدیم و بعد از آن بازیکنان ما فکر می‌کردند که می‌توانند به راحتی از این یک گل حفاظت کنند. پرسپولیس‌ تیم بسیار خوبی است که بازیکنان خوبی دارد که می‌تواند بازی را تغییر بدهد.

او افزود: روی صحنه پنالتی ما اعتراض نکردیم اما از کارشناسان انتظار داریم درست کارشناسی کنند. بعد از گلی که دریافت کردیم باز هم بازیکنان مان با تمام وجود تلاش کردند.

فکری درباره نیمه دوم بازی هم گفت: در نیمه دوم پرسپولیس‌ فشار زیادی آورد و موقعیت گل‌های زیادی به دست آورد. از علیرضا حقیقی هم تشکر می‌کنم که با عملکرد خوبش اجازه نداد دروازه ما باز بشود. هم به این بازیکن و هم برخی بازیکنان جوان ما ان‌شاءالله آقای اسکوچیچ توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی تصریح کرد: از این که ما نباختیم و به روند خودمان ادامه دادیم خوشحال هستم.

فکری درباره زمین چمن مصنوعی قائم‌شهر هم گفت: فوتبالیست‌ها دوست ندارند روی چمن مصنوعی بازی کنند. این در ابتدا برای ما ضرر دارد چون اگر چمن طبیعی باشد، بازیکنان‌مان بهتر می‌توانند بازی کنند. ما هم مانند پرسپولیسی‌ها از بازی روی چمن مصنوعی ناراحت بودیم. در مجموع امکانات در شهر قائم‌شهر کم است. تیمی که یک استان به آن افتخار می‌کند، باید بیش‌تر مورد توجه قرار بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.