هافبک صربستانی شیاطین سرخ می‌گوید منچستریونایتد نباید به تیمی همچون لیورپول اجازه قهرمانی زودهنگام در لیگ برتر انگلیس را بدهد.

هافبک صربستانی شیاطین سرخ می‌گوید منچستریونایتد نباید به تیمی همچون لیورپول اجازه قهرمانی زودهنگام در لیگ برتر انگلیس را بدهد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال منچستریونایتد از زمانی که سرالکس فرگوسن در آخرین فصل حضورش روی نیمکت این تیم، شیاطین سرخ را در سال ۲۰۱۳ به قهرمانی لیگ برتر انگلیس رساند، دیگر نتوانسته در این رقابت‌ها در قامت مدعی قهرمانی ظاهر شود. منچستریونایتد در نیم‌فصل دوم فصل اخیر لیگ برتر روند رو به رشدی را از خود به نمایش گذاشت و در روز پایانی این رقابت‌ها موفق شد عنوان سومی را از خود کند و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را هم به دست بیاورد، اما شاگردان اولگنار سولسشایر فصل را با ۳۳ امتیاز اختلاف نسبت لیورپولِ قهرمان و با ۱۵ امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی دوم جدولی به پایان بردند.

نمانیا ماتیچ در گفت‌وگو با مجله رسمی باشگاه منچستریونایتد گفت: به شخصه دوست دارم با منچستریونایتد فاتح لیگ برتر انگلیس شوم. به اعتقاد من، باشگاه ما باید همیشه برای کسب جام بجنگد. ما همیشه باید بهترین بازی‌های‌مان را برای این تیم به تمایش بگذاریم، چیزی که در حال حاضر در حال ارائه‌اش هستیم. همچنین به نظرم نباید به هیچ تیمی اجازه دهیم که ۷ یا ۱۰ هفته مانده به پایان فصل، قهرمان لیگ شود، بنابراین باید تا آخرین لحظه بجنگیم.

هافبک صربستانی و ۳۲ ساله شیاطین سرخ ادامه داد: ما البته تیم جوانی داریم، اما این نباید بهانه‌ای برای ما شود. این بازیکنان جوان حالا چند فصل تجربه بازی در سطح اول فوتبال را دارند، بنابراین فصل آینده باید برای کسب جام بجنگیم. نمی‌دانم که فصل آینده موفق به کسب جام خواهیم شد یا نه، اما اطمینان دارم که می‌توانیم تا آخرین لحظه برای کسب جام بجنگیم. این هدف شخصی من است و فکر می‌کنم هم‌تیمی‌هایم هم اینطور فکر می‌کنند.

منچستریونایتد این فصل این فرصت را دارد تا به قهرمانی در لیگ اروپا برسد، این در حالی است که آنها با برتری ۵ بر صفر مقابل لاسک اتریش در بازی رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا، صعودشان به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها قطعی به نظر می‌رسد، جایی که باید با برنده دیدار تیم‌های استانبول باشاک‌شهیر ترکیه و کوپنهاگن دانمارک مصاف کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.