ستاره فرانسوی تیم فوتبال فیورنتینا می‌گوید از تصمیم مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد سرمربی‌اش راضی است.

ستاره فرانسوی تیم فوتبال فیورنتینا می‌گوید از تصمیم مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد سرمربی‌اش راضی است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تصمیم روکو کومیسو، مالک باشگاه فیورنتینا برای تمدید قرارداد جوزپه یاکینی تا پایان فصل آینده رضایت فرانک ریبری را به همراه دشته است.

ریبری در گفت‌و‌گو با شبکه TGR رای توسکانیا در داخل یک رستوران در شهر فلورانس که هر روز صبح برای صرف صبحانه به آنجا می‌رود، درباره زندگی شخصی و حرفه‌ای خود توضیح و به هواداران فیورنتینا درباره احتمال خروجش از این تیم به خاطر سرقت چند ماه پیش از منزلش اطمینان خاطر داد.

ریبری گفت: فلرانس شهر زیبایی است و من واقعاً آن را دوست دارم. این از زندگی‌ام راضی هستم و این رضایت برایم خیلی مهم است. وقتی شنیدم که باشگاه قرارداد یاکینی را تمدید کرده برای او خیلی خوشحال شدم. او لیاقتش را دارد چون کارش را در تیم ما خوب انجام داده است. به نظر تصمیم باشگاه یک اقدام مثبت بود.

ریبری و یارانش فردا (یکشنبه) آخرین بازی خود در این فصل سری A‌ را در خانه اسپال خارج از خانه انجام می‌دهند. او افزود: برای ما مهم این است که به پروژه پیشرفت‌مان ادامه دهیم تا باشگاه بتواند توسعه پیدا کند. تیم ما هنوز در بخش از جهات نیاز به پیشرفت دارد. ما باید بازیکنان جدیدی را جذب کنیم و به فکر فصل بعد باشیم.

با اظهارات ریبری به نظر نمی‌رسد که او تصمیمی برای ترک فیورنتینا داشته باشد. او پس از حمله سارقان به منزلش گفته بود که امکان دارد این اتفاق و عدم اطمینان از وجود امنیت برای خانواده‌اش او را به فکر ترک فلورانس بیندازد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.