سرمربی تیم فوتبال گل گهر می‌گوید بعد از اینکه هیات مدیره این باشگاه با رفتنش مخالفت کردند، انگیزه‌هایش برای کار بیشتر شده است.

به گزارش ایسنا، مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان درباره ماجرای استعفایش توضیح داد: ما یک هفته پرتنش داشتیم. من صرفا به خاطر اینکه می‌خواستم دست باشگاه برای تصمیم گیری باز باشد، اعلام کردم که کنار می‌روم. این به آن معنا نبود که من در کار کم آوردم و به تیمم باور ندارم. من هنوز به کار و آینده تیمم باور دارم. الان هم که دیدم هیات مدیره با استعفایم موافقت نکرده انگیزه‌هایم شاید چند برابر شده است. در تمرینات بازیکنان هم انگیزه خوبی دارند. ما ۶ بازی داریم و شرایط طوری است که می توانیم به لطف خدا خودمان را در لیگ حفظ کنیم.

او درباره دیدار تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر هم، گفت: بازی با شاهین حساس و مهمی است. من از بازیکنان تیمم خواستم با آرامش بازی کنند. در بازی با پیکان با وجود اینکه بازی برتری داشتیم، به خاطر نداشتن آرامش و همچنین اینکه بازیکنان بیش از حد نگران بازی بودند نتیجه را واگذار کردیم. بعد از اینکه گل خوردیم نگرانی بازیکنان بیشتر شد و دیدید که چه موقعیت‌هایی را از دست دادیم. بازی مهمی داریم اما اصلی که می تواند ما را از این شرایط خارج کند آرامش بازیکنان است. سعی می‌کنیم چنین مسابقه‌ای داشته باشیم.

جلالی در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند تیمش در لیگ برتر بماند یا خیر هم بیان کرد: ما قطعا و با تمام وجود به کاری که می‌کنیم اطمینان و باور داریم. به تیم، مجموعه و تشکیلات‌مان تعهد و باور داریم. به لطف خدا ما موفق می‌شویم.

او درباره اضافه شدن سرآسیایی و پیروز قربانی به کادرفنی گل گهر هم توضیح داد: وقتی که هیات مدیره با استعفای من مخالفت کرد، ما با هم صحبت هایی داشتیم و بهتر دیدم که بخش فنی‌مان تقویت شود. از دوستان هم خواهش کردم که بیایند. از آن‌ها هم ممنونم که دعوت من را خیلی زود قبول کردند. قطعا اثراتش را خواهیم دید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.