رئیس باشگاه بارسلونا احتمال تلاش این باشگاه برای خرید مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر را رد نکرد.

رئیس باشگاه بارسلونا احتمال تلاش این باشگاه برای خرید مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر را رد نکرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، خوسپ ماریا بارتومئو فاش کرد که هنوز به خرید لائوتارو مارتینس امیدوار و در حال بررسی امکان خرید این بازیکن ۲۲ ساله است.

در چند ماه اخیر گزارش‌های فراوانی درباره تلاش بارسلونا برای خرید مارتینس به منتشر شد اما با پایان مهلت پرداخت بند فسخ او از سوی بارسلونا، به نظر نمی‌رسد که تیم کاتالان دیگر در تابستان امسال شانسی برای خرید او داشته باشد. بارتومئو اما می‌گوید که احتمال دارد تا پایان تابستان بار دیگر مذاکراتش با اینتر برای خرید مارتینس را از سر بگیرد.

رئیس باشگاه بارسلونا به TV۳ کاتالونیا گفت: بازار نقل‌وانتقالات بعدی خاص خواهد بود. قدرت خرید باشگاه‌های بزرگ به دلیل مشکلات اقتصادی کاهش پیدا خواهد کرد، اما بارسلونا همیشه در بازار نقل‌وانتقالات یکی از تیم‌های فعال است. در مورد لائوتارو هم مذاکرات در حال حاضر متوقف است و ما آخرین بار چند هفته پیش با اینتر صبحت کردیم. الان باشگاه ما در فاز بررسی است.

اینتری‌ها پیش از این بارها تأکید کرده‌‌اند که جز با دریافت غرامت ۱۱۱ میلیون یورویی فسخ قرارداد مارتینس حاضر به فروش او نخواهند بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.