مدیر امور بین‌الملل پرسپولیس از پیگیری امور مربوط به مطالبات نیلسون در فیفا خبر داد.

مدیر امور بین‌الملل پرسپولیس از پیگیری امور مربوط به مطالبات نیلسون در فیفا خبر داد. امیرعلی حسینی در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: همان‌طور که پیش از این از سوی معاون حقوقی باشگاه اعلام شده است، پرداخت مطالبات نیلسون کوره‌آ از سوی فیفا دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: همه اقدام‌ها از سوی باشگاه انجام شده است. مواردی که فیفا مطالبه کرده بود را انجام دادیم و اگر نیاز به اقدام دیگری باشد به ما اعلام می‌کنند. همان‌طور که قبل از این اعلام شده بود، باشگاه در موعد مقرر و تعیین شده، از فیفا خواسته بود که مطالبه این بازیکن از محل دارایی‌ پرسپولیس، نزد فیفا به وی پرداخت شود. فیفا هم با ارسال نامه‌ای اعلام کرد نظر خود را بعد از بررسی اعلام می‌کند. آن‌ها در نهایت با ارسال نامه‌ای خواهان شماره حساب و نشانی او شدند. ما در نامه‌ای، ابن اطلاعات را از نیلسون اخذ کردیم و در نامه‌ای جداگانه آن را برای فیفا ارسال نمودیم.

مدیر امور بین‌الملل باشگاه در پایان افزود: همه این موارد در مهلت‌های قانونی انجام شد ولی با توجه به سوابق قبلی، این انتقال پول مستلزم فرایندی در خود فیفا است که کمی زمان‌ می‌برد و احتمالا نامه‌نگاری‌های دیگری هم انجام خواهد شد. باشگاه، تا این لحظه همه اقدام‌ها را انجام داده‌است و منتظر اقدام یا نامه بعدی فیفا هستیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )