مسئولان باشگاه گل‌گهر سیرجان بعد از شکست برابر پیکان درصدد ایجاد تغییر یا تقویت کادر فنی تیمشان هستند.

مسئولان باشگاه گل‌گهر سیرجان بعد از شکست برابر پیکان درصدد ایجاد تغییر یا تقویت کادر فنی تیمشان هستند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شکست گل‌گهر برابر پیکان و قرار گرفتن این تیم در منطقه سقوط، باعث نگرانی مسئولان باشگاه شده و شاید برای شش بازی باقی مانده تغییراتی در کادر فنی این تیم سیرجانی رخ دهد. هر چند مسئولان باشگاه در حال حاضر موضع رسمی در خصوص حفظ یا برکناری مجید جلالی نداشته‌اند ولی آنها در حال بررسی شرایط چند مربی هستند تا شاید تغییراتی را در کادر فنی ایجاد کنند. مسئولان این باشگاه دنبال گزینه‌ای هستند تا در این شرایط سخت بتواند گل گهر را در لیگ برتر حفظ کند.

چند مربی در فهرست گزینه‌های گل‌گهر قرار دارند ولی مسئله مهم نحوه توافق با یکی از گزینه‌ها است. بر همین اساس مسئولان گل‌گهر فعلا قصد ندارند به صورت رسمی قطع همکاری با جلالی را اعلام کنند و ظاهرا قرار است جلسه هیات مدیره این باشگاه هم تشکیل شود تا آنها در این زمینه به نتیجه قطعی برسند. ممکن است آنها به این نتیجه برسند که کادرفنی را تقویت کنند.

تمرین امروز گل‌گهر تعطیل است و حتی این امکان وجود دارد که تمرین فردا هم تعطیل شود. باید منتظر ماند و دید که در نهایت مسئولان باشگاه چه تصمیمی خواهند گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.