مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی با ماشین سازی شرایط زدن پنالتی را نداشتم و خودم به ترابی گفتم ضربه را بزند که خوشبختانه آن هم تبدیل به گل شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی علیپور در خصوص برد پرسپولیس در تبریز مقابل ماشین‌سازی گفت: به نظرم بازی خیلی خوبی انجام دادیم و شرایط آب و هوایی هم بسیار مناسب و ایده‌آل بود. ما در این بازی چند موقعیت خوب به دست آوردیم اما از آنها استفاده نکردیم؛ هر چند که در اواخر بازی پنالتی برای ما گرفته شد و توانستیم به گل برسیم. البته باید بگویم که تیم ماشین‌سازی هم نظم تیمی خیلی خوبی داشت و روی ضد حملات برنامه داشتند اما خوشبختانه با تمرکز زیاد و انجام دادن صحبت‌های کادر فنی توانستیم نتیجه مورد نظرمان برسیم.

وی در خصوص این که مهدی ترابی در این بازی پنالتی زد اما شاید خیلی‌ها منتظر بودند او پشت ضربه برود افزود: درباره زدن پنالتی صحبت کرده بودیم. من همراه با احمد نوراللهی و مهدی ترابی قبل از بازی حرف زدیم و گفتیم اگر پنالتی در بازی به دست آمد من بزنم اما چون در آن دقیقه خاص پنالتی شد و این پنالتی در حالی روی من انجام شد که استارت چند متری زده بودم وضعیت خیلی خوبی برای زدن پنالتی نداشتم. البته باید اتفاق جالبی را بگویم و آن اینکه بعد از اینکه روی من پنالتی شد مهدی ترابی بالای سر من آمد و خواست حال من را بپرسد اما من تا او را دیدم گفتم تو پنالتی بزن که خوشبختانه پنالتی خوبی هم زد و گل شد. خدا را شکر توانستیم سه امتیاز این بازی را بگیریم و به پوکر قهرمانی نزدیک‌تر شویم.

علیپور در خصوص اینکه شاید خیلی‌ها منتظر بودند تا انتقام پنالتی بازی رفت مقابل ماشین‌سازی را در بازی برگشت بگیرد و خودش پنالتی بزند تصریح کرد: مهم‌تر از هر چیز هدف و عملکرد تیم است. من در این بازی پنالتی گرفتم و با آن خطایی که باعث اخراج بازیکن ماشین سازی شد به نظرم مثبت بودن خودم را نشان دادم. به این مسائل فکر نمی‌کنم و به دنبال خودخواهی هم نیستم چرا که در تیم، هر بازیکنی گل بزند ارزش دارد چون هدف همه ما یک چیز است و آن هم قهرمان شدن است.

مهاجم تیم پرسپولیس در خصوص اینکه مهدی ترابی گفته دوست دارد علیپور آقای گل شود اما حالا شانس ترابی برای رسیدن به این عنوان بیشترشده خاطرنشان کرد: اصلا در تیم ما از این حرف‌ها نیست. اگر آمار را ببینید متوجه می‌شوید که چند پاس گل من به مهدی دادم و چند پاس گل او به من داده است یا اینکه من برای پرسپولیس پنالتی گرفتم و مهدی زده یا برعکس. برای ما این حرف‌ها اصلا مهم نیست چرا که هدف همه ما مهم است و آن هم قهرمان شدن است. در تیم ما رفاقت و دوستی زیادی وجود دارد که این مساله به ما کمک زیادی می‌کند.

بازیکن شماره ۷۰ پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چقدر پرسپولیس به پوکر قهرمانی نزدیک هستند خاطرنشان کرد: ۶بازی تا پایان لیگ بازی مانده اما با وضعیت به وجود آمده شاید با چند امتیاز دیگر قهرمان شویم. شاید هم زودتر از آن چیزی که خیلی‌ها فکر نمی‌کنند بتوانیم قهرمان شویم و به پوکر برسیم اما اگر قهرمان شویم هم شک نکنید تک تک بازی‌های بعد از قهرمانی را هم باید باید ببریم تا یک عملکرد خوب از خود به جا بگذاریم.

مهاجم تیم پرسپولیس درباره بازی با فولاد خوزستان که روز پنجشنبه برگزار می‌شود گفت: آقای نکونام مربی خوب و کاربلدی است و تیم خیلی خوبی هم دارد. یکی از خصیصه‌های آقای نکونام این است که تیم‌های حریف را خوب آنالیز می‌کند. فکر می‌کنم بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود هرچند که فولادی‌ها بی مهابا حمله نمی کنند چرا که به دنبال سهمیه آسیایی هستند اما ما هم پرسپولیس هستیم و تاکتیک‌های خودمان را داریم. قطعا اگر آن چیزی را که کادر فنی می‌خواهد در زمین انجام دهیم انشاالله سه امتیاز این بازی را هم خواهیم گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.