ماهان رحمانی، هافبک پیکان با اشاره به دیدار تیمش با گل‌گهر و شناخت سرمربی این تیم از بازیکنان سابقش گفت: ما هم از تفکرات مجید جلالی شناخت داریم.

ماهان رحمانی، هافبک پیکان با اشاره به دیدار تیمش با گل‌گهر و شناخت سرمربی این تیم از بازیکنان سابقش گفت: ما هم از تفکرات مجید جلالی شناخت داریم. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماهان رحمانی، هافبک تیم فوتبال پیکان که در بازی با ذوب‌آهن پس از ورود به میدان عملکرد کم نقصی به نمایش گذاشت و سازنده گل سوم تیمش بود، در خصوص شرایط این تیم گفت: اعتقاد دارم که پیکان در فصل جاری بدشانسی‌های عجیب و غریبی داشته وگرنه این تیم از پتانسیل بالایی برخوردار بوده و هست. وضعیت فعلی تیم‌مان در جدول عادلانه نیست، اما خوشبختانه پیروزی خوبی مقابل ذوب‌آهن در اصفهان کسب کردیم که از نظر روحی و فنی کمک خوبی برای بازی‌های آینده محسوب می‌شود.

وی درباره استرس بازیکنان در این روزهای کرونایی گفت: این ویروس تمام دنیا را درگیر خود کرده است و استرس به بخشی از زندگی روزمره انسان‌ها تبدیل شده است. من و سایر بازیکنان فوتبال هم در زندگی عادی و شغلی خود دغدغه حفظ سلامتی‌مان را داریم. در اخبار مشاهده کردم متأسفانه آمار مبتلایان و تعداد فوتی‌ها افزایش پیدا کرده است که امیدوارم با رعایت بیشتر بهداشت، این آمار روند کاهشی به خودش بگیرد و آرزو می‌کنم هر چه سریع‌تر دارو یا واکسن برطرف‌کننده ویروس کرونا ساخته شود. در خصوص برگزاری بازی‌های فوتبال در این شرایط هم من تصمیم گیرنده نیستم و نظرمن هم تأثیری در سیاست‌گذاری آن ندارد.

رحمانی در خصوص بازی پیکان و گل گهر سیرجان گفت: اول باید یادآوری کنم حدود پنج سال شاگرد آقای مجید جلالی بوده‌ام و برایشان احترام زیادی قائل هستم. هرگز فراموش نمی‌کنم آقا مجید چه حقی بر گردنم دارد، اما با کمال احترام اگر در میدان باشم صد درصد توانم را برای موفقیت و پیروزی تیم پیکان به کار می‌گیرم و نباشم هم خواسته قلبی‌ام برد تیم پیکان در این مسابقه است.

هافبک تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: تیم ما از آمادگی بالایی برای کسب سه امتیاز در بازی با گل گهر برخوردار است و آقای جلالی از چند بازیکن پیکان شناخت دارد، با این حال ما نیز به عنوان شاگردان قدیمی او، با تفکرات تاکتیکی سرمربی حریف آشنایی داریم و سعی‌مان را می‌کنیم با پیروزی در این مسابقه شرایط خود را در جدول بهبود ببخشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.