سرمربی ماشین‌سازی تبریز گفت: این قول را می‌دهم که بازیکنان‌مان تلاش‌شان را انجام دهند جبران کنند.

به گزارش ایسنا، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: خوشحالم در جمع فوتبالی‌های تبریز قرار گرفتم. قبل از هرچیز باید از تماشاگران قائمشهر و باشگاه نساجی تشکر کنم که در آن مدتی که در خدمت‌شان بودم، من را حمایت کردند و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند. امیدوارم در تبریز بتوانم این امانتی را که به من داده شده است، به سلامت به مقصد برسانم. کارمان یک مقدار سخت است و شرایط حساس و زمان محدودی داشتیم.

او ادامه داد: در این فرصتی که داشتیم از لحاظ روانی تیم را آماده کردیم. در بازی قبل وقت زیادی برای تمرین نداشتیم و فوتبال‌مان هم در حد نام تیم‌مان نبود ولی در نیمه دوم بازی قبل توانستیم عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذاریم. البته بی‌دقتی گلر و بازیکنان تیم باعث شد امتیاز حساسی از دست دهیم. فردا بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم. پرسپولیسی‌ها نیاز به تعریف و تمجید ندارند؛ چرا که سه دوره قهرمان لیگ شدند و امسال هم شانس اول قهرمانی هستند.

سرمربی ماشین‌سازی با بیان این‌ که این قول را می‌تواند بدهد که بازیکنانش واقعا می‌خواهند جبران کنند، گفت: کاستی‌هایی در گذشته داشتیم و نتایجی که می‌خواستیم را نگرفتیم. این بازیکنان نیاز به اعتماد به نفس دارند تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. تمام تلاش‌مان را برای بردن انجام می‌دهیم ولی همه چیز دست ما نیست. استراتژی ما این است که اول گل نخوریم و بعد بتوانیم موقعیت ایجاد کنیم. باید از حداقل فرصت‌های‌مان استفاده کنیم. دروازه‌ مان را بسته نگه داریم و در مقابل گل بزنیم و بازی منطقی انجام دهیم.

او در پایان در پاسخ به این سوال که چرا تیم ماشین سازی از هر پنج تعویض خود استفاده نمی‌کند، گفت: در بازی گذشته چهار تعویض انجام دادیم و باید تعویض‌هایی انجام دهیم که کیفیت تیم‌مان را بالا ببرد. باید کیفیت نیمکت‌مان بالا باشد که بتوانیم تعویض کنیم و به تیم‌مان کمک شود. در نهایت باید بگویم هدف‌ سه امتیاز است و باید با تمرین زیاد به یک هارمونی خوب برسیم تا بتوانیم عملکردمان را بهبود ببخشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.