سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان از اعتراض برخی تیم‌های لیگ برتری به برگزاری دیدارهای خود در شهرهای استان خوزستان انتقاد کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان از اعتراض برخی تیم‌های لیگ برتری به برگزاری دیدارهای خود در شهرهای استان خوزستان انتقاد کرد. امیر خلیفه اصل درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال خوزستان مقابل داماش گیلانیان، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: داماش بازیکنان خیلی خوبی داشت و کار برای ما سخت شده بود. این تیم را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم و نقاط ضعف حریف را خنثی و از نقاط ضعف داماش استفاده کردیم.

وی در ادامه افزود: داماشی‌ها جنگ روانی به راه انداختند و می‌گفتند ۱۰ بازیکن خود را به همراه ندارند، اما فقط دو بازیکن فیکس این تیم به میدان نرفتند. این موضوع و اینکه حریف در هفته‌های گذشته نتایج خوبی نگرفته بود، باعث شد بچه‎‌ها داماش را دست کم بگیرند. با این حال فرصت‌های گلزنی بسیار خوبی داشتیم و سه توپ ما به تیر دروازه داماش برخورد کرد. بازیکنان استقلال خوزستان خیلی زحمت کشیدند و از آنها خیلی راضی هستم.

سرمربی استقلال خوزستان درباره شش پیروزی متوالی این تیم پس از ورود خود به جمع آبی‌پوشان تصریح کرد: همه اعضای باشگاه زحمت کشیدند. تغییری که در تیم ایجاد کردیم این بود که همه اعضای تیم را یکدل کنیم و آنها با دل و جان برای استقلال خوزستان کار می‌کنند. استقلال خوزستان روزی قهرمان ایران و نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بود و این موضوع را برای همه جا انداختیم که برای باشگاه بزرگی کار می‌کنند.

خلیفه اصل درخصوص فاصله ۱۰ امتیازی شاگردانش با رتبه دوم جدول لیگ دسته اول فوتبال خاطرنشان کرد: ما از ابتدا بازی به بازی پیش رفتیم و فعلاً تمرکز ما روی دیدار مقابل رایکای بابل است. چون اگر یک امتیاز از دست بدهیم، همه چیز را از دست داده‌ایم. با این حال اگر دیدار به دیدار پیش برویم، می‌‌توانیم این فاصله ۱۰ امتیازی را جبران کنیم و انشاءالله به لیگ برتر صعود کنیم. هدف ما صعود به لیگ برتر است و بیشترین تلاش خود را می‌کنیم تا حداکثر امتیازات را از شش دیدار باقیمانده بگیریم.

وی درباره شرایط مالی آبی‌های جنوب کشور اظهار داشت: باشگاه ۱۷ میلیارد از ۲۱ میلیارد تومان بدهی را که بیشتر به سال‌های گذشته مربوط می‌شد، پرداخت کرده است. ۶۵ تا ۷۰ درصد قرارداد اعضای تیم هم پرداخت شده است.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنی از این تیم به کرونا مبتلا شده است یا خیر، به تسنیم گفت: پیش از دیدار هفته گذشته با هوادار، تست کرونای چند بازیکن ما مثبت اعلام شد. این بازیکنان به قرنطینه رفتند و پس از بهبودی کامل به تیم اضافه شدند. الان خوشبختانه بازیکنی نداریم که به کرونا مبتلا شده باشد.

خلیفه اصل درخصوص اینکه چند باشگاه لیگ برتری اعلام کردند به خاطر در خطر بودن اعضای تیم، حاضر به سفر به خوزستان برای دیدار با تیم‌های این استان نیستند، تصریح کرد: قطعاً این خطر وجود دارد. وقتی ما تیم‌های خوزستانی در وضعیت حاد کرونا و در این گرما در خوزستان تمرین می‌کنیم، چرا باید در شهر دیگر به میدان برویم؟ فکر می‌کنم در این موضوع در حق تیم‌های خوزستانی اجحاف می‌شود. من اصلاً راضی نیستم بازی‌های استقلال خوزستان در استان دیگری برگزار شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.