سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی از عملکرد شاگردانش به خصوص داوید سیلوا در بازی با نیوکاسل تمجید ویژه‌ای کرد.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی از عملکرد شاگردانش به خصوص داوید سیلوا در بازی با نیوکاسل تمجید ویژه‌ای کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ پپ گواردیولا که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) در هفته سی‌وچهارم لیگ برتر انگلیس در دیداری خانگی با نتیجه ۵ بر صفر نیوکاسل را در هم کوبید، پس از این بازی در تمجید از هافبک ۳۴ ساله‌اش که ضمن به ثمر رساندن یک گل، در پایان این دیدار به عنوان بهترین بازیکن زمین هم لقب گرفت، اظهار داشت: کاری که داوید سیلوا در این بازی کرد، فوق‌العاده و شگفت‌انگیز بود. نه این بازی، او در ۱۰ سال گذشته فوق‌العاده بوده است. برای این می‌خواهیم هواداران‌مان به خاطر سیلوا در یک بازی به ورزشگاه بازگردند چون او یکی از اسطوره‌های این باشگاه است.

پپ تصریح کرد: در فضاهای کوچک، شاید داوید بهترین بازیکنی است که تاکنون دیده‌ام. او در بازگشت از قرنطینه در فرمی فوق‌العاده به میادین بازگشته است. سیلوا می‌تواند در هر پستی بازی کند و شکی از این بابت ندارم. این بهترین سطح از بازی او در فصل جاری است. داوید واقعاً خوب بازی می‌کند. هواداران در ورزشگاه نیستند، اما قطعاً سیلوا پس از پایان فصل جاری (در پایان فصل به حضورش در منچسترسیتی پایان می‌دهد)، برای بازی خداحافظی به اتحاد بازخواهد گشت.

وی افزود: ما برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تنها به یک امتیاز دیگر نیاز داریم. در تاریخ ۱۳ جولای (۲۳ تیر) هم نتیجه فرجام‌خواهی‌ به محرومیت دو ساله‌مان از حضور در رقابت‌های اروپایی را متوجه خواهیم شد که آیا می‌توانیم در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان حضور پیدا کنیم یا خیر.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی تصریح کرد: یکبار دیگر ما در زمین با شایستگی به پیروزی رسیدیم و باید درباره این صحبت کنیم. ما چهار هفته فوق‌العاده در پیش داریم که هرگز باز نخواهد گشت. ما حالا این فرصت را داریم تا به فینال جام حذفی برسیم و در بازی برگشت با رئال مادرید به ما بستگی دارد که بتوانیم به دور بعد لیگ قهرمانان صعود کنیم.

گواردیولا در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: در بازی با ساوتهمپتون (من‌سیتی یک - صفر شکست خورد) هم ما موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و تردیدی نسبت به بازیکنانم ندارم. ما در این بازی هم به پیروزی رسیدیم و جایگاه خوبی در جدول رده‌بندی لیگ برتر داریم و خوب هم گلزنی می‌کنیم.

پپ افزود: این روشی است که ما می‌خواهیم به خاطر هواداران‌مان بازی کنیم و به بازی فوتبال احترام بگذاریم. از حالا هم خودمان را برای بازی با آرسنال در نیمه‌نهایی جام حذفی و بازی برگشت با رئال مادرید آماده خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.