حسین پاشایی گفت: مسجدسلیمان منطقه محرومی است و مردم از لحاظ امکانات همه چیزشان را از دست داده‌اند و همه دلخوشی‌شان همین تیم فوتبال است.

حسین پاشایی، مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت این تیم اظهار کرد: تیممان در شرایط خوبی قرار دارد. پس از شروع دوباره لیگ در هر دو بازی‌مان عملکرد خوبی داشتیم. در بوشهر عالی بازی کردیم ولی به دلیل گرمای هوا نتوانستیم ببریم. در بازی مقابل ماشین سازی با عملکرد خوبمان توانستیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم. خدا را شکر در شرایط مناسبی از نظر فنی قرار داریم.

او ادامه داد: از جهات دیگر باید بگویم تیم ما حدود شش ماه است که پولی دریافت نکرده و بازیکنان به دنبال دریافت مطالبات خود هستند و طبیعی است که اعتراضی هم در این خصوص صورت بگیرد. اینجا منطقه محرومی است و مردم از لحاظ امکانات همه چیزشان را از دست داده‌اند و هیچ اعتراضی هم ندارند. هر چه درباره خوبی این مردم بگوییم کم است. آنها همه دلخوشی‌شان همین تیم فوتبال است.

مربی تیم نفت مسجدسلیمان در ادامه گفت: نمی‌شود از مسئولان تیم گله داشت چرا که آن‌ها هم تلاش می‌کنند تا مشکلات حل شود. مسئولان نفتی باید مشکلات این تیم را حل کنند و تسهیلاتی باید در نظر گرفته شود که نفت بتواند کار کند و مردم دلخوشی‌شان را از دست ندهند.

پاشایی درباره وضعیت لیگ برتر با توجه به ابتلای بازیکنان دو تیم فولاد و استقلال به کرونا عنوان کرد: قطعا این موضوع برای لیگ خطرناک است و ادامه لیگ باعث می‌شود چند نفر از هر تیم به این ویروس دچار شوند و جان انسان‌ها در میان است. ما امکاناتمان هم در حدی نیست که هر چند روز تست بدهیم. با این که فولاد امکانات خوبی دارد درگیر این ویروس شد. نمی‌شود جلوی کرونا را گرفت و نباید این مساله را از باشگاهی خرده گرفت.

او اضافه کرد: تیم ما فقط ۱۴، ۱۵ بازیکن دارد که بازی می‌کنند و اگر خدایی ناکرده چند بازیکنمان هم کرونا بگیرند خیلی وضعیت بدی پیدا می‌کنیم و امیدوارم امسال را به سلامتی تمام کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )