رئیس باشگاه بارسلونا برنامه‌ای برای پرداخت غرامت فسخ قرارداد مهاجم آرژانتینی اینتر و جذب این بازیکن ۲۲ ساله ندارد.

رئیس باشگاه بارسلونا برنامه‌ای برای پرداخت غرامت فسخ قرارداد مهاجم آرژانتینی اینتر و جذب این بازیکن ۲۲ ساله ندارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهلت محدود مشتریان لائوتارو مارتینس برای خرید این بازیکن از اینتر با پرداخت غرامت ۱۱۱ میلیون یورویی فسخ قراردادش امروز (سه‌شنبه) به پایان می‌رسد اما به نظر می‌رسد که باشگاه بارسلونا با وجود همه گمانه‌زنی‌ها برنامه‌ای برای پرداخت این رقم ندارد و مارتینس یک فصل دیگر هم در سن‌سیرو خواهد ماند.

گویا با فشارهای اقتصادی وارده آمده به باشگاه‌ بارسلونا بعد از تعلیق مسابقات این تیم در نتیجه شیوع کرونا، تلاش آنها هم برای خرید بازیکنی که مسی تأییدش کرده، منتفی است.

خوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا در این باره به شبکه رادیو کاتالونیا گفت: لائوتارو؟ من درباره نقل و انتقالات حرف نمی‌زنم. ما در تقویم‌مان هیچ تاریخی را به عنوان مهلت تکمیل یک خرید مشخص نکرده‌ایم.

در همین حال جوزپه ماروتا مدیر اجرایی باشگاه اینتر هم در گفت‌و‌گو با DAZN خیال هواداران اینتر را از بابت ماندن مارتینس آسوده کرد. او گفت: ما قهرمانان‌مان را نمی‌فروشیم، مگر اینکه خود او اصرار به رفتن داشته باشد.

تا کنون مارتینس درباره برنامه‌هایش برای آینده هیچ توضیحی نداده اما گفته می‌شود که او نسبت به پیوستن به بارسلونا مدیران اینتر را تحت فشار قرار نمی‌دهد. بارسایی‌ها هم ترجیح می‌دهند فعلاً دست نگه دارند و در زمانی دیگر اینتر را متقاعد به مذاکره و پایین آوردن قیمت فروش مارتینس کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.