باشگاه منچستریونایتد قصد دارد قرارداد هافبک فرانسوی‌اش را تمدید کند.

باشگاه منچستریونایتد قصد دارد قرارداد هافبک فرانسوی‌اش را تمدید کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه انگلیسی «منچستر ایونینگ نیوز» گزارش داد؛ ۸ بازیکن منچستریونایتد ۱۲ ماه پایانی قراردادشان با این باشگاه را سپری می‌کنند اما اولویت منچستریونایتد تمدید قرارداد پل پوگبا است، هافبکی که پیش از این شایعه پیوستنش به رئال مادرید و شایعه بازگشتش به یوونتوس مطرح بود. طبق این گزارش منچستریونایتد اما قرارداد بازیکنانی همچون جسی لینگارد و خوان ماتا را تمدید نخواهد کرد و اجازه جدایی به این بازیکنان خواهد داد.

با توجه به بحران مالی به وجود آمده در نتیجه شیوع ویروس کرونا اما بعید به نظر می‌رسد باشگاهی بتواند پوگبا را در این تابستان به خدمت بگیرد، از این‌رو مدیران باشگاه منچستریونایتد قصد دارند از فرصت به وجود آمده استفاده کنند و شانس خود را برای تمدید قرارداد این هافبک فرانسوی امتحان کنند.

پوگبای ۲۷ ساله بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ عضو یوونتوس بود و با بازی‌های درخشان در این تیم و ثبت ۳۴ گل‌زده و ۴۰ پاس‌گل در ۱۷۸ بازی، مسئولان باشگاه منچستریونایتد را برای بازگرداندنش به اولدترافورد متقاعد کرد و در نهایت در تابستان ۲۰۱۶ با عقد قراردادی به ارزش ۱۰۵ میلیون یورو که در آن زمان رکورد جهانی نقل‌وانتقالات بود به جمع شیاطین سرخ بازگشت.

این هافبک فرانسوی که عملکردش در سال‌های اخیر برای منچستریونایتد همراه با فراز و نشیب بوده، تنها یک فصل دیگر از قراردادش با منچستریونایتد باقی مانده است. او این فصل تا پیش از تعطیلی بازی‌ها به خاطر شیوع ویروس کرونا به دلیل دو مصدومیت جدی تنها توانسته بود در هشت بازی از رقابت‌های مختلف برای شیاطین سرخ به میدان برود.

پوگبا که ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات به ۸۰ میلیون یورو کاهش پیدا کرده، با از سرگیری مسابقات در پنج بازی دیگر شیاطین سرخ را همراهی کرده و عملکرد تأثیرگذاری را هم از خود به نمایش گذاشته و به منچستریونایتد هم کمک کرده تا روند شکست‌ناپذیری‌اش را به ۱۶ بازی برساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.