رییس هیات مدیره استقلال با تاکید بر اینکه سرمربی این تیم مورد حمایت قرار دارد، گفت: در خصوص اولتیماتوم به فرهاد مجیدی بحثی مطرح نشده و ما سرمربی تیم به طور کامل حمایت خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل خلیل زاده در پایان جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال که عصر امروز دوشنبه برگزار شد در این مورد گفت: این جلسه به منظور حل مشکلات باشگاه پیرامون حواشی پیش آمده در خصوص کرونا تشکیل شد و مباحث مطروحه نیز به همین موضوع باز می گشت و در این جلسه هیچ بحثی در خصوص شفر یا استراماچونی و بدهی به این دو مربی سابق مطرح نشد.

خلیل زاده در خصوص ابتلای اعضای تیم به کرونا گفت: این را که همه می‌دانند بچه‌های ما کرونا گرفتند. چرا باید بازیکنی که کرونا گرفته دروغ بگوید؟ اگر اینطور نبود می‌رفتیم و با پارس جنوبی بازی می‌کردیم. مگر با فولاد بازی نکردیم؟ اما امروز گرفتار این ویروس هستیم و خیلی از بچه‌های ما در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

وی افزود: من خودم این بیماری را تجربه کردم و می‌دانم بیمار چه شرایط سختی را تجربه می‌کند. از روز نخست هم با برگزاری مسابقات مخالف بودم و بارها هم مصاحبه کردم اما موثر نشد.

رییس هیات مدیره آبیها در خصوص نتیجه بازی استقلال و پارس جنوبی گفت: تکلیف این بازی را فدراسیون و سازمان لیگ باید مشخص کنند و حتی این که بازی بعدی ما چه می‌شود را هم سازمان لیگ باید مشخص کند.

خلیل زاده در خصوص اختلاف دو کارگزار باشگاه گفت: اختلافات رفع شده و کارگزار جدید که اتفاقا بسیار هم توانمند است دارد با قدرت به کارش ادامه می دهد و مشکلی از این بابت نیست.

وی با ابراز بی اطلاعی از برگزاری میهمانی با حضور ۵۰ نفر از اعضای استقلال در منزل مهدی قائدی، ادامه داد: در خصوص فصل آینده هم بحثی در جلسه هیات مدیره مطرح نشد.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در خاتمه تصریح کرد: چیزی در خصوص اولتیماتوم به فرهاد مجیدی نشنیده‌ام و ما از سرمربی تیم حمایت خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.