عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تأکید کرد که ملاک انجام تست‌های کرونا، مراکز تحت نظر وزارت بهداشت است و سازمان دیگری نباید نظر بدهد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تأکید کرد که ملاک انجام تست‌های کرونا، مراکز تحت نظر وزارت بهداشت است و سازمان دیگری نباید نظر بدهد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی عبدیان پس از خروج از جلسه امروز (دوشنبه) هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: پیش از شروع آن، مراسم معرفی بنده و آقای زبده شیرکوهی به سایر اعضا انجام شد و سپس به بررسی مشکلات باشگاه پرداختیم.

وی در مورد بحث‌هایی که در خصوص ابتلای بازیکنان استقلال به ویروس کرونا می‌شود، گفت: ملاک قانون ما، وزارت بهداشت است. وقتی مرکزی را که وزارت بهداشت تأیید کرده است، جای دیگر نباید اعمال نظر کند و بگوید قبول ندارم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه گفته می‌شود پرونده دیدار آبی‌پوشان با پارس جنوبی جم به کمیته انضباطی ارسال می‌شود، گفت: آقای احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه پیگیری می‌کنند و وظیفه هیئت مدیره نیست.

عبدیان در واکنش به اظهارات حجت نظری دیگر عضو هیئت مدیره استقلال در رابطه با حرف‌هایی که در خصوص قهرمانی‌های پرسپولیس مطرح کرده بود، گفت: هر کسی که صحبت کرده، خودش پاسخگو خواهد بود.

وی دررباره بدهی‌های باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: اصل مشکلات به غیر از ماجرای کرونا، مالی است. یکی از معضلات باشگاه بحث‌های مالی بوده و امیدوارم با راهکارهایی که می‌دهیم، حل شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد سفر مدیران باشگاه به ایتالیا برای مذاکره با استراماچونی گفت: هنوز قطعی نشده و اگر قطعی شود اطلاع می‌دهیم.

عبدیان در خصوص اینکه شاید استقلال به دلیل بدهی از سوی AFC‌ از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود، تصریح کرد: اطلاعی ندارم و باید از مدیرعامل باشگاه بپرسید.

وی بار دیگر با این سؤال روبرو شد که راهکار باشگاه برای حل مشکلات مالی چیست، گفت: نظر شخصی‌ام این است که باید درآمدزایی کرد و هزینه‌های باشگاه را داد. اگر چه قرار نیست طی ۱۰ روز تا یک ماه آینده این اتفاق بیفتد اما باشگاه پتانسیل این را دارد که درآمدزایی کند و در درازمدت امیدوارم این اتفاق بیفتد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در رابطه با مشکلات کارگزار قبلی و فعلی باشگاه یادآور شد: مشکل کارگزار قبلی حل می‌شود. کارگزار جدید نیز توانمند است و امیدوارم به باشگاه کمک کند.

عبدیان در پاسخ به این سؤال که آیا درباره بحث فنی تیم استقلال در جلسه هیئت مدیره صحبتی شد یا نه، گفت: درباره مسائل فنی نمی‌توانم نظر بدهم و صحبتی نیز مطرح نشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )