مهدی تارتار تأکید کرد که برخی مربیان نباید برای کسب سه امتیاز یک بازی، با بازی دادن به بازیکنان کرونایی جان انسان‌ها را به خطر بیاندازند.

مهدی تارتار تأکید کرد که برخی مربیان نباید برای کسب سه امتیاز یک بازی، با بازی دادن به بازیکنان کرونایی جان انسان‌ها را به خطر بیاندازند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز در نشست خبری گفت: جا دارد صحبتی از هواداران داشته باشیم که جای آنها در ورزشگاه خالی بود. بازی بدون هوادار بی‌روح است، اما بازیکنان ما به خاطر شادی دل هوادارانی که در خانه پای تلویزیون بودند یا اطراف ورزشگاه حضور داشتند و ما صدای آنها را می‌شنیدیم، بازی جانانه‌ای انجام دادند.

وی افزود: ما کار خودمان را سخت کردیم. اگر در نیمه اول موقعیت‌ها را تبدیل به گل می‌کردیم، اواخر بازی دچار استرس نمی‌شدیم و فشار روی ما نبود. وقتی اختلاف یک گل باشد، همیشه کار برای تیمی که جلوست سخت خواهد بود و استرس وجود دارد. روحیه رسیدن به گل مساوی هم برای تیمی که عقب است، ایجاد می‌شود. بازی سختی بود و به تیم ماشین‌سازی هم خسته نباشید می‌گویم. این برد را به هواداران‌مان تبریک می‌گویم و به آنها تقدیم می‌کنم.

تارتار یادآور شد: از روی اول هم گفتم ما امکانات لازم را برای برگزاری لیگ نداریم. بهترین تصمیم هم برای اجرای عدالت برگزاری مسابقات بود، اما انصافاً جان انسان‌ها در خطر است. وقتی در هر تیمی پنج بازیکن بیشتر یا کمتر مبتلا می‌شوند و با بازیکنان دیگر در ارتباط هستند، احتمال ابتلای دیگران هم وجود دارد. ضمن اینکه من باید از برخی مربیان هم گلایه کنم که نباید به خاطر نتیجه همه چیز را زیر پا بگذارند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ادامه داد: اگر بازیکنی در تیم ما کرونا دارد، نباید بگوییم این بازی مهم است و او را به این دلیل که نتیجه بگیریم، بازی بدهیم. این بازیکن هم بیاید و بازیکنان تیم حریف و هم‌تیمی‌های خودش را مبتلا کند تا یک تیم سه امتیاز را بگیرد. نباید روح جوانمردی را در فوتبال بکشیم. انتظار دارم هر تیمی که بازیکن مبتلا به ویروس کشنده کرونا دارد، اعلام کند تا سلامت سایر بازیکنان هم به خطر نیافتد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.