بازی‌های هفته سی‌و‌چهارم لالیگای اسپانیا با ثبت یک باخت خانگی دیگر در کارنامه تیم بحران‌زده و آبی‌و‌سفیدپوش کاتالونیا دنبال شد.

بازی‌های هفته سی‌و‌چهارم لالیگای اسپانیا با ثبت یک باخت خانگی دیگر در کارنامه تیم بحران‌زده و آبی‌و‌سفیدپوش کاتالونیا دنبال شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزهای تیره تیم فوتبال اسپانیول امشب (یکشنبه) با ثبت یک شکست خانگی دیگر در کارنامه این تیم ادامه پیدا کرد.

این بار تیم قعرنشین جدول در خانه با نتیجه یک بر صفر مغلوب دیگر کاندیدای سقوط یعنی لگانس رده نوزدهمی شد تا در آستانه سقوط قرار بگیرد. در واقع در صورتی که بامداد سه‌شنبه ایبار رده هفدهمی موفق به کسب پیروزی در خانه سویا شود سقوط اسپانیول قطعی خواهد شد. هرچند اگر این اتفاق هم رخ ندهد احتمال قطعی شدن سقوط آبی‌و‌سفیدپوشان کاتالونیا با شکست احتمالی در دربی خارج از خانه مقابل بارسلونا بسیار زیاد است و به نظر می‌رسد که باید سقوط این تیم را بعد از ۲۶ فصل حضور متوالی در لالیگا حتمی دانست.

با این نتیجه اسپانیول با ۲۴ امتیاز در قعر جدول ماند و این در حالی است که ایبار ۳۵ امتیازی در رده هفدهم قرار دارد. لگانس با برد امشب ۲۸ امتیازی شد و اگرچه در رده نوزدهم باقی ماند، اما شانس خود را برای بقا زنده نگه داشت.

بازی‌های هفته سی‌وچهارم لالیگا از ساعت ۲۲ امشب با مصاف خانگی اوساسونا و ختافه دنبال می‌شود. همچنین از ۳۰ دقیقه بامداد فردا هم بارسلونا برای زنده نگه داشتن شانس قهرمانی‌اش میهمان ویارئال خواهد بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )