سرمربی تیم فوتبال تاتنهام می‌گوید آنقدر به همتای ایتالیایی‌اش در اورتون علاقه دارد که برای در آغوش کشیدن او حاضر است مقررات مربوط به کنترل ویروس کرونا را هم نادیده بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال تاتنهام می‌گوید آنقدر به همتای ایتالیایی‌اش در اورتون علاقه دارد که برای در آغوش کشیدن او حاضر است مقررات مربوط به کنترل ویروس کرونا را هم نادیده بگیرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال تاتنهام، تیمی که تحت هدایت ژوزه مورینیو قرار دارد امشب در هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس میزبان اورتون خواهد بود، اورتونی که توسط کارلو آنچلوتی هدایت می‌شود. آنچلوتی یکی از معدود کسانی است که مورینیو با اشتیاق و علاقه درباره‌اش صحبت می‌کند و در روابطش با او دچار تنش نشده است، اما آقای خاص برای نشان دادن علاقه‌اش به همتای ایتالیایی خود حاضر است دست به کارهای بیشتری هم بزند.

مورینیو به خبرنگاران گفت: من فکر می‌کنم که در دنیای فوتبال همه کارلو را به‌عنوان یک مربی و یک انسان تحسین می‌کنند. اگر کسی باشد که ابعاد شخصیتی او را نشناسد، حداقل او را به‌عنوان یک مربی می‌شناسد. من او را به‌عنوان یک انسان واقعاً دوست دارم و این را هم خیلی واضح و روشن می‌گویم که کارلو یکی از مربیان طراز اول دو دهه اخیر و حال حاضر دنیای فوتبال بوده است. به نظر من برای لیگ برتر یک امتیاز بزرگ و افتخار بود که کارلو دوباره برگشت. برای اورتون هم داشتن او به‌عنوان مربی، سرمربی یا هرچه که اسمش را می‌گذارید، یک افتخار است.

مورینیو ادامه داد: ابعاد شخصیتی آنچلوتی را من چند سالی هست که می‌شناسم، چون چند باری این فرصت را داشتم که با او وقت بگذرانم، مثلاً در نشست‌های یوفا یا موقعیت‌های دیگر و باید بگویم که واقعاً دوستش دارم. به نظرم او آدمی فوق‌‌العاده است و به همین دلیل فکر می‌کنم که مجبورم مقررات فاصله‌گذاری اجتماعی و فاصله یک متری که برای‌مان تعیین کرده‌اند را نادیده بگیرم تا بتوانم او را در آغوش بگیرم، چون واقعاً دوستش دارم.

تاتنهام به سبب جایگاهش در جدول ممکن است نتواند سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده را کسب کند. مورینیو اما خونسردانه به این موضوع واکنش نشان داد. او که تیمش در رده نهم جدول قرار دارد، گفت: من باور دارم که می‌توانیم سهمیه بگیریم، اما ممکن هم هست که این اتفاق رخ ندهد، اما اگر هم رخ نداد دنیا به آخر نمی‌رسد. اگر نتوانیم سهمیه بگیریم احتمالاً‌ دنیای جدید برای‌مان آغاز می‌شود، چون خیلی چیزها تغییر خواهد کرد، تغییر در شما، تغییر در باشگاه‌های دیگر، تغییر در تیم.

تاتنهام فردا شب (دوشنبه) از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران میزبان اورتون خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.